Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΕΠΑΝΤ: Εγκρίθηκε η συγκέντρωση ΕΒΓΑ - Unilever

Το πράσινο φως στην απόκτηση από τη Eλαίς Unilever του τομέα εμπορίας και διάθεσης παγωτού της ΕΒΓΑ έδωσε χθες η Επιτροπή Ανταγωνισμού.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
ΕΠΑΝΤ: Εγκρίθηκε η συγκέντρωση ΕΒΓΑ - Unilever
Το πράσινο φως στην απόκτηση από τη Eλαίς Unilever του τομέα εμπορίας και διάθεσης παγωτού της ΕΒΓΑ έδωσε χθες η Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Η έγκριση από την Ανεξάρτητη Αρχή δόθηκε στη Unilever μετά από την αποδοχή των όρων που είχε θέσει η Επιτροπή προκειμένου να δώσει την έγκρισή της. 

Η  Unilever φαίνεται να δέχθηκε να μην υπάρχουν αποκλειστικές συμβάσεις τις οποίες διατηρούσε η ΕΒΓΑ με το δίκτυό της, καθώς και να περιοριστεί από τα τρία χρόνια στον έναν η υποχρέωση της ΕΒΓΑ να μην παράγει προϊόντα για λογαριασμού τρίτων.

Η ανακοίνωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού

Έγκριση της εξαγοράς από την εταιρία «ΕΛΑΪΣ UNILEVER HELLAS A.E» του τομέα εμπορίας, διάθεσης και προώθησης παγωτού της εταιρίας «ΕΒΓΑ ΑΒΕΕ» (άρθρο 4β Ν. 703/1977) με την επιβολή όρων (διορθωτικών μέτρων)

Η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού, στη χθεσινή συνεδρίαση της, αποφάσισε την έγκριση της γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης που αφορά στην εξαγορά από την εταιρία «ΕΛΑΪΣ UNILEVER HELLAS A.E» («εξαγοράζουσα») του τομέα εμπορίας, διάθεσης και προώθησης παγωτού της εταιρίας «ΕΒΓΑ ΑΒΕΕ» («εξαγοραζόμενη») υπό τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις (διορθωτικά μέτρα), σύμφωνα με το άρθρο 4δ παράγραφος 8 Ν. 703/1977, προκειμένου να εξασφαλιστεί η συμμόρφωση με σχετικές δεσμεύσεις/τροποποιήσεις που προτάθηκαν και έγιναν αποδεκτές από την Επιτροπή:

1. Να τροποποιηθούν κατά τέτοιο τρόπο οι συμβάσεις συνεργασίας (διανομής) και χρησιδανείου των ψυγείων της εξαγοραζόμενης εταιρίας, οι οποίες μεταβιβάζονται στη νέα οντότητα, ώστε να αρθούν οι προβλεπόμενοι σε αυτές όροι αποκλειστικότητας.
2. Να μειωθεί από τρία (3) σε ένα (1) έτος η διάρκεια της ισχύος της ρήτρας «μη άσκησης ανταγωνισμού» (Non Competition), η οποία επιβάλλεται στην εξαγοραζόμενη σχετικά με την παρασκευή, εμπορία, διάθεση, διανομή και προώθηση επώνυμου παγωτού σε συνεργασία με τρίτα μέρη.

Σημειώνεται, γενικά, ότι κύριο μέλημα της Επιτροπής Ανταγωνισμού είναι η διατήρηση συνθηκών αποτελεσματικού ανταγωνισμού και, ιδίως, η απρόσκοπτη πρόσβαση των ανταγωνιστών στις σχετικές αγορές και στα τελικά σημεία πώλησης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v