Ταξί: Στάση αναμονής από τους αυτοκινητιστές

Την πρόθεση των αυτοκινητιστών ταξί να μην προχωρήσουν σε νέες κινητοποιήσεις πριν η κυβέρνηση ανακοινώσει τις τελικές αποφάσεις της για το μέλλον του κλάδου έκανε γνωστή πριν από λίγο ο πρόεδρος της ομοσπονδίας.

Ταξί: Στάση αναμονής από τους αυτοκινητιστές
Την πρόθεση των αυτοκινητιστών ταξί να μην προχωρήσουν σε νέες κινητοποιήσεις πριν η κυβέρνηση ανακοινώσει τις τελικές αποφάσεις της για το μέλλον του κλάδου έκανε γνωστή πριν από λίγο ο πρόεδρος της ομοσπονδίας κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος στο πλαίσιο της ημερίδας "Η ελληνική αγορά ταξί και η ευρωπαϊκή πραγματικότητα", που διοργανώνει σήμερα το Σωματείο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής.

Το "παρών" στην ημερίδα έδωσε και ο περιφερειάρχης Αττικής κ. Σγουρός, ο οποίος απευθυνόμενους στους αυτοκινητιστές είπε πως η περιφέρεια δεν πρόκειται να δώσει καμία άδεια πριν ξεκαθαρίσει το τοπίο αναφορικά με τους όρους με τους οποίους θα γίνεται η χορήγησή τους. Να σημειωθεί ότι μετά τις δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών, κ. Ραγκούση, στις αρχές Ιούλιου, ότι θα προχωρήσει σε πλήρη απελευθέρωση του κλάδου οι ενδιαφερόμενοι έχουν καταθέσει περισσότερες από 8.500 αιτήσεις για να αποκτήσουν μία άδεια ταξί.

Από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ η βουλευτής κ. Τόνια Αντωνίου, η οποία και στο παρελθόν έχει ταχθεί κατά των επιλογών του κ. Ραγκούση, υποστήριξε ότι με το προεδρικό διάταγμα που είχε επεξεργαστεί ο τέως υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ρέππας, είχε βρεθεί μία χρυσή τομή, οδηγώντας σε άνοιγμα του επαγγέλματος με κανόνες και χωρίς κοινωνικές αναταραχές όπως αυτές που προκάλεσαν οι ανακοινώσεις Ραγκούση.

Ο πρώην υπουργός κ. Προκόπης Παυλόπουλος ήταν παρών στην ημερίδα, όμως διευκρίνισε ότι ο ίδιος παρίσταται ως νομικός και όχι ως εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας.

Από την πλευρά του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο εκπρόσωπος του τομέα μεταφορών ζήτησε την παρέμβαση του πρωθυπουργού ώστε να επιλυθεί το σοβαρό αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί.

Τέλος, μιλώντας στην ημερίδα ο εκπρόσωπος των αυτοκινητιστών της Ιρλανδίας, όπου το επάγγελμα απελευθερώθηκε πλήρως το 2000, τάχθηκε υπέρ της απελευθέρωσης του κλάδου με πληθυσμιακά κριτήρια.

Πρόκειται για τη λύση που προωθούσε το Π.Δ. Ρέππα και ζητούν και οι αυτοκινητιστές, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για δίκαιη λύση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v