Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

IAB: Στα 40 εκ. η online διαφημιστική δαπάνη

Τα 40 εκ. Ευρώ άγγιξε η online display διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο του 2011, καθώς επενδύσεις ύψους 24 εκ. Ευρώ κατέγραψε το IAB Hellas για το δεύτερο τρίμηνο του έτους.

IAB: Στα 40 εκ. η online διαφημιστική δαπάνη
Τα 40 εκ. Ευρώ άγγιξε η online display διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο του 2011, καθώς επενδύσεις ύψους 24 εκ. Ευρώ κατέγραψε το IAB Hellas για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, στα πλαίσια της καθιερωμένης καταγραφής του μεγέθους της Ελληνικής αγοράς, στην οποία συμμετείχαν 25 online publishers και διαφημιστικά δίκτυα αντιπροσωπεύοντας περισσότερα από 150 websites.

Η ανάπτυξη αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό από ενισχυμένες επενδύσεις από τους κλάδους των Χρηματοοικονομικών, των Τηλεπικοινωνιών και κυρίως του ταχύτατα αναπτυσσόμενου κλάδου των Καταναλωτικών Αγαθών, ο οποίος μάλιστα πλέον αντιστοιχεί στο 1/5 της συνολικής δαπάνης.

Η εικόνα αυτή ενισχύει τη θέση της ψηφιακής επικοινωνίας ως κοιτίδας δυναμικής ανάπτυξης στην Ελλάδα, καθώς τόσο συνολικά, όσο και σε μερίδια επιμέρους κλάδων διαφημιζόμενων, η Ελλάδα συγκλίνει σε ρυθμούς ανάπτυξης με τις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες του δικτύου ΙΑΒ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v