Αεροδρόμια: Πολύωρες καθυστερήσεις στις πτήσεις

Σοβαρά προβλήματα στην λειτουργία των αεροδρομίων όλης της χώρας, με πολύωρες καθυστερήσεις στις αεροπορικές πτήσεις, προκαλεί η απόφαση των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας να μην παρέχουν υπερωριακή εργασία.

Αεροδρόμια: Πολύωρες καθυστερήσεις στις πτήσεις
Σοβαρά προβλήματα στην λειτουργία των αεροδρομίων όλης της χώρας, με πολύωρες καθυστερήσεις στις αεροπορικές πτήσεις, προκαλεί η απόφαση των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας να μην παρέχουν υπερωριακή εργασία αντιδρώντας στην απόφαση για ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο.

Κατά την χθεσινή ημέρα υπήρξαν πολύωρες καθυστερήσεις στις αεροπορικές πτήσεις που σε κάποιες περιπτώσεις έφτασαν ακόμη και τις έξι ώρες.

Τα προβλήματα αυτά έχουν εκδηλωθεί τον τελευταίο μήνα, οπότε και οι ελεγκτές αποφάσισαν να μην εργάζονται υπερωριακά και να μην εξυπηρετούν τις λεγόμενες «υπερπτήσεις», παρέχοντας εξυπηρέτηση σε συγκεκριμένου αριθμού αεροσκαφών, μόνο εντός του ωραρίου τους.

Η απόφαση αυτή έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται καθυστερήσεις στις πτήσεις των αεροπορικών εταιρειών, τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στις πτήσεις ολοκλήρου του FIR Αθηνών.

Χαρακτηριστικό είναι ότι χθες τέσσερις πτήσεις ακυρώθηκαν τελικά ενώ τα προβλήματα ήταν σοβαρότερα τις πτήσεις του λεγόμενου νότιου τομέα.

Συνολικά χθες περισσότερες από 60 πτήσεις αναχώρησαν με καθυστέρηση ενώ όσο περνούσε η ώρα το πρόβλημα διογκώνονταν καθώς οι καθυστερήσεις λειτουργούν σωρευτικά.


Κάνουν λόγο για ξεπούλημα του ελληνικού εναέριου χώρου

Οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας υποστηρίζουν ότι με την ένταξη του κλάδου τους στο ενιαίο μισθολόγιο δεν αναγνωρίζεται το ιδιαίτερο έργο του Ελεγκτή, που κατοχυρώνεται από Διεθνείς Συμβάσεις και τους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς.

Σύμφωνα με την Ένωση αυτό έχει σαν συνέπεια την απώλεια δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ για το Δημόσιο, την υποβάθμιση του Εναερίου Χώρου και την μείωση της παρεχόμενης Ασφάλειας των Πτήσεων.

Σε χθεσινή τους ανακοίνωση οι ελεγκτές τονίζουν ότι προτίθενται να καλέσουν τα μέλη του να αποχωρήσουν από το BLUE MED, καταγγέλλοντας ξεπούλημα του Ελληνικού Εναέριου Χώρου, να απόσχουν από όλες τις εκπαιδεύσεις, να καλέσουν τον Ευρωπαικό Οργανισμό Ασφάλειας - EASA και άλλους οργανισμούς να κάνουν έλεγχο για την ασφάλεια των πτήσεων στην Ελλάδα.

Επίσης σκοπεύουν να ζητήσουν μείωση της χωρητικότητας στο Ελευθέριος Βενιζέλος και σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας βάσει των κανονισμών και μάλιστα υπό την εποπτεία του eurocontrol και την παραίτηση όλων των Προϊστάμενων και Διευθυντών ( ήδη παραιτήθηκε ο Διευθυντής του Κέντρου Ελέγχου Περιοχής Αθηνών - Μακεδονίας ΚΕΠΑΘ/ΜΑΚ κ. Χαλίκος Δ.)

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v