Μετρό: Στη Βουλή η σύμβαση με την Siemens

"Γκάζι" στην υπόθεση των επτά σταθμών του μετρό που παραμένουν ανενεργοί, επιχειρεί να δώσει το υπουργείο Υποδομών το οποίο κατέθεσε στην Βουλή την σύμβαση με την εταιρεία Siemens.

  • της Μάρως Τσαντήλα
Μετρό: Στη Βουλή η σύμβαση με την Siemens
"Γκάζι" στην υπόθεση των επτά σταθμών του μετρό που παραμένουν ανενεργοί παρότι οι εργασίες έχουν ολοκληρωθεί σχεδόν στο σύνολό τους και υπολείπονται μόνον τα έργα τηλεσήμανσης και τηλεδιοίκησης επιχειρεί να δώσει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων το οποίο κατέθεσε στην Βουλή την σύμβαση με την εταιρεία Siemens που βρίσκεται σε εκκρεμότητα εδώ και τρία χρόνια με αποτέλεσμα τα έργα να έχουν παγώσει.

Ο υπουργός Υποδομών κ. Βορίδης ο οποίος συναντήθηκε σήμερα με τους δημάρχους Περιστερίου, Χαϊδαρίου και Αγίας Βαρβάρας, περιοχές στις οποίες βρίσκονται σταθμοί σε αναμονή, εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι η σύμβαση θα συζητηθεί στη αρμόδια Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής την επόμενη εβδομάδα και στην συνέχεια θα προχωρήσει η υπογραφή της απεμπλέκοντας το έργο προκειμένου να παραδοθούν οι σταθμοί προς χρήση.

Σύμφωνα με τον κ. Βορίδη η απεμπλοκή της σύμβασης δεν συνεπάγεται την παραίτηση της ελληνικής πλευράς από τις αποζημιωτικές αξιώσεις κατά της γερμανικής εταιρείας, μια διαδικασία την οποία έχει αναλάβει να χειριστεί ο υπουργός Οικονομικών κ. Βενιζέλος.

Τα έργα για τους επτά σταθμούς, στα νότια και δυτικά προάστια, που αφορά η σύμβαση υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθούν σε διάστημα 15 μηνών παρότι όπως επισημάνθηκε κατά την συνάντηση με τους δημάρχους ο συμβατικός χρόνος εκτέλεσης του έργου υπολογίζεται σε 23,5 μήνες.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό κ. Τσίτουρας σημείωσε ότι μετά την επίλυση του πολιτικού θέματος ξεκινά το τεχνοκρατικό στάδιο που αφορά στην υλοποίηση των έργων ώστε να παραδοθούν οι επτά σταθμοί που σε καθημερινή βάση θα εξυπηρετεί περίπου 160.000 επιβάτες.

Όπως σημείωσε ο κ. Τσίτουρας η λειτουργία των επτά σταθμών θα σημειώνει θα κινούνται κάθε μέρα 30 χιλιάδες λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους και επίσης λιγότερους 130 τόνους διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Επιπλέον από οικονομικής άποψης υπολογίζονται έσοδα 65 εκατ. ευρω το χρόνο από πολίτες που θα χρησιμοποιήσουν το Μετρό.

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό τόνισε ότι τις επόμενες μέρες θα υπάρξουν εξελίξεις στην υπόθεση της επέκτασης του μετρό στον Πειραιά, έργο το οποίο έχε περάσει από το Ελεγκτικό Συνέδριο και το οποίο αναμένεται να περάσει από την Βουλή ώστε σε ένα περίπου μήνα να ξεκινήσουν τα έργα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v