ΕΟΤ: "Ήμασταν το 5ο ισχυρότερο brand στον κόσμο"

Αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 η Ελλάδα ήταν το 5ο ισχυρότερο brand και εν συνεχεία υπέστη καθίζηση. Η μείωση στη διαφημιστική δαπάνη και τι πρέπει να γίνει για να ανατραπεί η κατάσταση.

ΕΟΤ: Ήμασταν το 5ο ισχυρότερο brand στον κόσμο
Αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 η Ελλάδα ήταν το 5ο ισχυρότερο brand στον κόσμο υποστήριξε σήμερα ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Παν. Λειβαδάς, κατά τη διάρκεια παρουσίασης των επικοινωνιακών δράσεων του οργανισμού για τη νέα τουριστική περίοδο.

Όπως είπε ο κ. Λειβαδάς, σήμερα το brand name «Ελλάδα» έχει κατρακυλήσει στην 39η θέση και βουλιάζει από το 2006 παρά τη σημαντική αύξηση των κονδυλίων για τη διεθνή προβολή της χώρας. «Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η προβολή και η διαφήμιση, αλλά η διαχείριση του brand» είπε ο επικεφαλής του ΕΟΤ για να προσθέσει πως από το 2009 η Ελλάδα αντιμετωπίζει μία από τις μεγαλύτερες κρίσεις ενός brand. Όμως «κανείς δεν ανέλαβε τη διαχείριση αυτής της κρίσης» κατέληξε.

Η εικόνα της Ελλάδας θα ήταν πολύ καλύτερη σήμερα εάν κάποιος είχε αναλάβει να τη διαχειριστεί, υποστηρίζουν τώρα στον ΕΟΤ.

Η κρίση φέρνει περιορισμό των κονδυλίων και το σύνθημα της νέας διοίκησης του οργανισμού είναι πως «η Ελλάδα δε χρειάζεται υπερβολική διαφήμιση, αλλά νοικοκύρεμα». Οι σπατάλες των δύο προηγούμενων δεκαετιών, που δεν έφεραν και το επιθυμητό αποτέλεσμα από πλευράς τουριστικής κίνησης, περιορίζονται αναγκαστικά. Το νέο μοντέλο στηρίζεται στη στοχευμένη προβολή («δε χρειάζεται να διαφημίζεσαι παντού») και στην ανάδειξη του διαχρονικού brand της χώρας, «χωρίς φιοριτούρες».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v