ΥΠΑΝ:Οι μηχανές των μεγάλων έργων πήραν μπροστά

Έχουμε σήμερα μια ακόμη μια απόδειξη ότι οι μηχανές των μεγάλων έργων, των αυτοκινητόδρομων έχουν πάρει μπροστά δήλωσε ο κ. Χατζηδάκης. Τι είπε για τα διόδια.

ΥΠΑΝ:Οι μηχανές των μεγάλων έργων πήραν μπροστά
"Έχουμε σήμερα μια ακόμη μια απόδειξη ότι οι μηχανές των μεγάλων έργων, των αυτοκινητόδρομων έχουν πάρει μπροστά. Υπήρχαν φυσικά εκείνοι που αμφέβαλλαν. Η κριτική είναι πάντοτε καλοδεχούμενη, αλλά αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα και το αποτέλεσμα είναι θετικό", δήλωσε ο κ. Χατζηδάκης μετά την ολοκλήρωση της επιθεώρησης των κατασκευαστικών εργασίες στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου.

Σε ό,τι αφορά τα διόδια ο κ. Χατζηδάκης δήλωσε ότι θα γίνει ακριβώς αυτό το οποίο προβλέπουν οι συμβάσεις που έγιναν δεκτές από τη Βουλή ήδη πριν από πέντε χρόνια, ενώ καμία αναπροσαρμογή προς τα πάνω δεν πρόκειται να γίνει.

Σημειώνεται πως με την κατασκευή του νέου τμήματος Ευαγγελισμός – Ραψάνη, μήκους 11 χλμ παρακάμπτεται η κοιλάδα των Τεμπών μέσω των διπλών σηράγγων Τ1 (μήκους 2000 μ.) και Τ2 (μήκους 6.000 μέτρων).

Με την κατασκευή του νέου τμήματος Πλαταμώνας – Σκοτίνα, μήκους 14 χλμ, παρακάμπτονται οι επικίνδυνες στροφές στην περιοχή του Παντελεήμονα Πιερίας μέσω των σηράγγων Τ3, μήκους 2.700 μ.

Μέχρι σήμερα έχουν ολοκληρωθεί στο σύνολό τους οι εργασίες Πολιτικού Μηχανικού στις σήραγγες Τ1 και Τ2 και κατασκευάζονται (ήδη έχει ολοκληρωθεί το 50%) οι εργασίες Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων στις σήραγγες αυτές.

Οι εργασίες Πολιτικού Μηχανικού στις σήραγγες Τ3 είναι κατά 75% ολοκληρωμένες. Απομένει προς διάνοιξη τμήμα μήκους 350 μέτρων περίπου.

Μετά την υπογραφή, την 12-4-2013, της Συμφωνίας μεταξύ του Δημοσίου και Παραχωρησιούχου / Κατασκευαστή και σε συνδυασμό με την αποπληρωμή, στο τέλος του 2012, εκτελεσμένων εργασιών κατασκευής της λωρίδας έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) στις σήραγγες, έχει επέλθει πλήρης επανεκκίνηση των κατασκευαστικών δραστηριοτήτων σε όλα τα μέτωπα του Έργου.

Συγκεκριμένα εκτελούνται :

• Εργασίες οδοποιίας στο τμήμα μεταξύ των σηράγγων Τ1 και Τ2 μήκους 1 χλμ.
• Εργασίες κατασκευής κτιρίου Ελέγχου της σήραγγας Τ2
• Κατασκευή κτιρίων εξαερισμού της σήραγγας Τ2 (βόρειο και νότιο).
• Εργασίες κατασκευής οδικού τμήματος εκατέρωθεν της νέας γέφυρας του ποταμού Πηνειού, μήκους 220 μέτρων.
• Εργασίες κατασκευής οδικών τμημάτων εκατέρωθεν της γέφυρας Β460 του ΟΣΕ.
• Χωματουργικές εργασίες στην περιοχή του Ανισόπεδου Κόμβο Ραψάνης.
• Εργασίες διάνοιξης και τελικών επενδύσεων στα νότια μέτωπα της σήραγγας Παντελεήμονα. Στα βόρεια μέτωπα της σήραγγας αυτής γίνονται προπαρασκευαστικές εργασίες για την ολοκλήρωση της υπόγειας διάνοιξης σε 350 μέτρων.
• Εργασίες κατασκευής της γέφυρας Β560 και οδοποιίας στο τμήμα βορείως των σηράγγων Παντελεήμονα στην περιοχή Σκοτίνας.

Ήδη έχει ολοκληρωθεί περίπου το 72% του φυσικού αντικειμένου του Έργου.
Με βάση το εγκεκριμένο πλέον χρονοδιάγραμμα, η ολοκλήρωση των νέων Τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου Ευαγγελισμός – Ραψάνη και Πλαταμώνας – Σκοτίνα προβλέπεται στο τέλος Μαίου του 2015.

Μετά την παράδοση των προαναφερόμενων νέων Τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου και σε συνδυασμό με την επανέναρξη των εργασιών κατασκευής της Παράκαμψης Στυλίδας (το περασμένο φθινόπωρο) και του Ανισόπεδου Κόμβου Ροδίτσας στην περιοχή Λαμίας, ολοκληρώνεται ο αυτοκινητόδρομος Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v