Πτώση για την ελληνική ταχυδρομική αγορά το 2012

Η αυξημένη χρήση των ψηφιακών επικοινωνιών σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση οδήγησε σε περαιτέρω πτώση την ελληνική ταχυδρομική αγορά την προηγούμενη χρονιά σύμφωνα με την ΕΕΤΤ.

  • της Μάρως Τσαντήλα
Πτώση για την ελληνική ταχυδρομική αγορά το 2012
Η αυξημένη χρήση των ψηφιακών επικοινωνιών σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση οδήγησε σε περαιτέρω πτώση την ελληνική ταχυδρομική αγορά την προηγούμενη χρονιά σύμφωνα με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Συγκεκριμένα καταγράφηκε μείωση 15,2% στη διακίνηση αντικειμένων, καθώς διακινήθηκαν συνολικά 500.678.248 τεμάχια το 2012, έναντι 590.562.513 το 2011.

Σε όρους εσόδων, υπήρξε αντίστοιχη πτώση της τάξης του 12,3%, φτάνοντας τα 562.565.491 ευρώ, από 641.542.279 ευρώ το 2011.

Η μείωση του αντικειμένου εργασίας οδήγησε και σε μικρή πτώση κατά 2,6% της απασχόλησης στον κλάδο. Το μερίδιο των επιχειρήσεων ταχυμεταφορών σε έσοδα και όγκο αντικειμένων αυξήθηκε ελαφρώς.

Συνολικά 501 εκατ. αντικείμενα διακινήθηκαν, εκ των οποίων το 89% διακινήθηκε από τα ΕΛΤΑ, το 9% από τις επιχειρήσεις ταχυμεταφορών και το 2% από τις επιχειρήσεις με ειδική άδεια.

Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 563 εκατ. ευρώ, με τα ΕΛΤΑ να καρπώνονται το 55%, και το 44% οι επιχειρήσεις ταχυμεταφορών και κατά 1% οι επιχειρήσεις με ειδική άδεια.
Από το σύνολο των διακινηθέντων αντικειμένων, το 96% ήταν επιστολές και μόνον το 4% δέματα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v