ΑΒ: Εξαγοράζει τη Βασιλειάδης

Μέσω του deal η ΑΒ Βασιλόπουλος διευρύνει την παρουσία της στο νησί της Κω. Ανάλογες πρακτικές και από άλλους μεγάλους του λιανεμπορίου. Ποια σχέδια άμυνας εφαρμόζουν οι μεγάλες αλυσίδες για να αντιμετωπίσουν την κρίση.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
ΑΒ: Εξαγοράζει τη Βασιλειάδης
Στον έλεγχο της ΑΒ Βασιλόπουλος περνά σύμφωνα με πληροφορίες η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Βασιλειάδης.

Μέσω της εξαγοράς αυτής η ΑΒ διευρύνει την παρουσία της στο νησί της Κω ενισχύοντας το δίκτυο των καταστημάτων της από ένα κατάστημα που διατηρεί σήμερα, στα πέντε μετά την απόκτηση της Βασιλειάδης, η οποία διαθέτει τέσσερα καταστήματα.

Αν και η συγκεκριμένη εξαγορά δεν ανατρέπει τα δεδομένα στο ελληνικό λιανεμπόριο είναι ενδεικτική της προσπάθειας των μεγάλων του κλάδου για οργανική επέκταση μέσω της απόκτησης μικρών υγιών επιχειρήσεων.

Σε αντίστοιχη κίνηση προχώρησε εξάλλου πριν από λίγο διάστημα και η αλυσίδα Σκλαβενίτης η οποία απέκτησε 4 καταστήματα της αλυσίδας Δούκας.

Με το ίδιο μοντέλο επέκτασης κινείται και η Δ. Μασούτης η οποία επιθυμεί να αποκτήσει τον έλεγχο της εταιρείας Γαλαξίας (Δήμητρα Μάρκετ) και της Μαρκάτο οι οποίες διατηρούν δίκτυο 19 καταστημάτων στην Κέρκυρα.

Την ίδια ώρα σε αναζήτηση νέων εργαλείων, νέων σημείων (π.χ. πρατήρια υγρών καυσίμων) και νέου προϊοντικού μίγματος προκειμένου να περιορίσουν τις απώλειες βρίσκονται τα επιτελεία των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Οι πρώτοι οκτώ μήνες του έτους κάθε άλλο παρά καλοί ήταν για το οργανωμένο λιανεμπόριο το οποίο έχασε πάνω από 100 εκατ. ευρώ. Απώλειες οι οποίες υπερδιπλασιάζονται αν συμπεριληφθούν στο δείγμα τα μικρά συνοικιακά καταστήματα, τα περίπτερα και τα ψιλικατζίδικα.

Προκειμένου να περιορίσουν τις απώλειες όλες οι αλυσίδες επεξεργάζονται σχέδια άμυνας απέναντι στο ενδεχόμενο η πτώση να συνεχίσει και τους επόμενους μήνες. Στο πλαίσιο αυτό η η ΑΒ Βασιλόπουλος διευρύνει το δίκτυο, το ωράριο και τις ημέρες λειτουργίας του μέσω της συνεργασίας του με την Coral δικαιούχο των σημάτων Shell στην Ελλάδα.

Μέσω των πρατηρίων καυσίμων καθιερώνεται και στην Ελλάδα η δυνατότητα λειτουργίας μίνι μάρκετ όλο το 24ωρο και επτά ημέρες της εβδομάδας, ακολουθώντας τις τάσεις του λιανεμπορίου που εδώ και χρόνια εφαρμόζονται σε πολλές χώρες του εξωτερικού.

Μάλιστα, εντός του τρέχοντος έτους αναμένεται να ανοίξουν 2 - 3 σημεία ακόμη και αναλόγως της πορείας που αυτά θα έχουν θα αποφασισθεί η επέκταση της συνεργασίας των δύο εταιρειών.

Εν τω μεταξύ με αμείωτο ρυθμό συνεχίζονται οι προωθητικές ενέργειες. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Μαρινόπουλος η οποία υλοποιεί εκτεταμένο πλάνο μείωσης τιμών και σημαντικών προσφορών με μια επένδυση ύψους 60 εκατ. ευρώ μόνο για το τρέχον έτος.

Αυτό το φθινόπωρο, η αλυσίδα παρουσιάζει μια ακόμη εμπορική ενέργεια τη «Μεγάλη Επιστροφή», μέσω της οποίας οι καταναλωτές εξασφαλίζουν 50% επιστροφή της αξίας των προϊόντων σε δωροεπιταγή.

Η διάρκεια της ενέργειας είναι έξι εβδομάδες - από τις 20 Σεπτεμβρίου έως και τις 2 Νοεμβρίου, και περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία προϊόντων που φθάνει τους 1.000 κωδικούς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v