Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΣΕ: «Θύελλα» για το έργο της συντήρησης

Για την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών δεν τίθεται θέμα εκχώρησης της συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου στην ΕΡΓΟΣΕ, καθώς οι ρόλοι των δύο εταιρειών είναι διακριτοί και ξεκάθαροι.

  • της Μάρως Τσαντήλα
ΟΣΕ: «Θύελλα» για το έργο της συντήρησης

Την έντονη αντίδραση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) προκάλεσε το ενδεχόμενο εκχώρησης της δραστηριότητας της συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου στην ΕΡΓΟΣΕ, στο οποίο είχε αναφερθεί το Euro2day σε δημοσίευμά του τη Δευτέρα.

Η ΠΟΣ εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία τονίζει «ότι αντιτίθεται σε μια τέτοια πιθανότητα γιατί η συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής, ως γνωστόν, αποτελεί δραστηριότητα του ΟΣΕ, η οποία εκτελείται από έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό».

Από την άλλη πλευρά, σημειώνει η Ομοσπονδία, η ΕΡΓΟΣΕ, η οποία είναι θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕ, ιδρύθηκε με αποκλειστικό σκοπό την κατασκευή των μεγάλων έργων του Οργανισμού και ιδιαίτερα εκείνων που συγχρηματοδοτούνται από προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Για την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών δεν τίθεται θέμα εκχώρησης της συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου στην ΕΡΓΟΣΕ, καθώς οι ρόλοι των δύο εταιρειών είναι διακριτοί και ξεκάθαροι.

Η επιμονή σε ένα τέτοιο σενάριο δηλώνει ξεκάθαρα τον στόχο για την πλήρη ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου που, εκτός των άλλων, θα δημιουργήσει σοβαρότατα προβλήματα στην ασφάλεια των εργαζομένων και των επιβατών, όπως συνέβη και στην Αγγλία, καθώς θα θέσει σε κίνδυνο τις θέσεις εργασίας του υφιστάμενου προσωπικού προς όφελος των εργολάβων.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών καλεί το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να αποσαφηνίσει τη θέση του, σχετικά με τις αναφορές ότι επίκειται αλλαγή του σημερινού πλαισίου, με την έκδοση μάλιστα, το προσεχές διάστημα, υπουργικής απόφασης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v