ΤΡΑΙΝΟΣΕ: «Διαβατήριο» το deal με HP και COSCO

Πρόκειται για ένα στοίχημα που είναι δύσκολο, ωστόσο, αν κερδηθεί, θα αλλάξει το μέλλον της εταιρείας, αφού θεωρείται βέβαιο ότι θα προσελκύσει και άλλες εταιρείες, εκτιμούν παράγοντες της αγοράς.

  • της Μάρως Τσαντήλα
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: «Διαβατήριο» το deal με HP και COSCO

Η συμφωνία με την HP και την COSCO βάζει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο χάρτη της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας, τόνισε ο επικεφαλής της εταιρείας από το βήμα του συνεδρίου του Economist, στη Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος στην ομιλία του δεν παρέλειψε, όμως, να κάνει αναφορά και στις σημαντικές δυσκολίες που έχει το συγκεκριμένο project να υλοποιηθεί. Η δυσκολία έγκειται κυρίως στο γεγονός ότι τα σιδηροδρομικά δίκτυα των χωρών που εμπλέκονται σε αυτό (Ελλάδας, ΠΓΔΜ, Σερβίας, Ουγγαρίας, Σλοβακίας, Τσεχίας) θα πρέπει να ευθυγραμμιστούν με τις απαιτήσεις της HP.

Πρόκειται για ένα στοίχημα που είναι δύσκολο, ωστόσο, αν κερδηθεί, θα αλλάξει το μέλλον της εταιρείας, αφού θεωρείται βέβαιο ότι θα προσελκύσει και άλλες εταιρείες.

"Αν πετύχει αυτό το project, θα χρειαστούν κι άλλες υποδομές και επενδύσεις στην τεχνογνωσία για να μπορέσουμε να κατακτήσουμε τις αγορές" τόνισε ο κ. Ζηλιασκόπουλος.

Επενδυτής

Ο ίδιος εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι η έλευση ιδιώτη επενδυτή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να συμβάλει στην «απογείωσή» της.

"Με τον σωστό επενδυτή, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να αναδειχθεί σε ατμομηχανή για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας" σημείωσε ό κ. Ζηλιασκόπουλος, ο οποίος απαρίθμησε μια σειρά ενεργειών για την εξυγίανση της εταιρείας αναφερόμενος στην κατάργηση ζημιογόνων δρομολογίων, νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας, outsourcing ζημιογόνων δραστηριοτήτων.

Αύξηση κίνησης στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη

Εν τω μεταξύ ευνοϊκή για τις επιβατικής μεταφορές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η συγκυρία καθώς το τελευταίο διάστημα έχει καταγραφεί αύξηση κατά 35% των επιβατικών μεταφορών στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Η αύξηση αυτή αποδίδεται σε γεγονότα που σχετίζονται με την αύξηση της τιμής της βενζίνης αλλά και των διοδίων, που είχαν ως αποτέλεσμα την μεγάλη αύξηση του κόστους της οδικής μετακίνησης.

Αναφερόμενος στις εμπορευματικές μεταφορές, ο κ. Ζηλιασκόπουλος σημείωσε ότι στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες περαιτέρω ανάπτυξης και συνεργειών, που "μαζί με τη διοίκηση της ΟΛΘ σχεδιάζουμε την αξιοποίησή τους". Μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι οι διασυνδέσεις με τα βόρεια σύνορα της χώρας μπορούν να αξιοποιηθούν με πολύ πιο αποτελεσματικό τρόπο. Σήμερα, όπως είπε, από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης καθημερινά αναχωρούν 8-10 τρένα με εμπορευματικό φορτίο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v