Υπέρ της χαμηλής φορολόγησης των επιχειρήσεων τάχθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Αθανάσιος Σκορδάς, από το βήμα της εκδήλωσης του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων με θέμα «Κερδίζοντας την πρόκληση της ανάκαμψης».
Ωστόσο ο υφυπουργός Ανάπτυξης έσπευσε να συμπληρώσει «μέχρι να βγούμε στις αγορές η ανάγκη υπερισχύει της λογικής».
Για τη θέση των προϊόντων ιδιωτικής στην ελληνική αγορά, ο κ. Σπύρος Δεσύλλας πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Ελαΐς – Unilever Hellas, ανέφερε «τα pl σε Ελλάδα και Ιταλία έχουν τη μικρότερη διείσδυση στη Ευρώπη».
Ο ίδιος εκτίμησε ότι νικητές από την κρίση θα βγουν αυτοί που έχουν ισχυρά brands στο πορτοφόλιό τους και ανταγωνιστικά κόστη. Ο κ. Δεσύλλας σημείωσε ότι είναι λάθος για τη βιομηχανία να μπει στη μάχη των προωθητικών ενεργειών, γιατί έχουν μεγάλο κόστος ενώ το όφελος για τον καταναλωτή είναι ελάχιστο.
Από την πλευρά του ο Χρήστος Γκενάκος, Επίκουρος καθηγητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του ΟΠΑ, αναλύοντας τη μελέτη του ΟΟΣΑ για τα ρυθμιστικά εμπόδια του ανταγωνισμού στην Ελλάδα, ανέφερε μεταξύ των άλλων ότι από μελέτες που έγιναν σε ευρωπαϊκές χώρες που έχουν υιοθετήσει ευέλικτη νομοθεσία σε ότι αφορά στη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές, διαπιστώθηκε αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης κυρίως στα τρόφιμα και ενίσχυση της απασχόλησης.
Ο ίδιος σημείωσε ότι όπου απελευθερώθηκε η πώληση των ΜΥΣΥΦΑ (Μη Υποχρεωτικός Συνταγογραφούμενα Φάρμακα), μειώθηκαν σημαντικά οι τιμές και αναπτύχθηκε πολύ η συγκεκριμένη αγορά.
Ο εκδότης της Real News κ. Νίκος Χατζηνικολάου, μιλώντας στην ίδια ημερίδα, τάχθηκε υπέρ της κατάργησης του αγγελιόσημου. «Το αγγελιόσημο πρέπει να καταργηθεί. Πρέπει να αναγκάσουμε την Κυβέρνηση για να ανατραπεί αυτό το καθεστώς», όπως είπε. Ο ίδιος διερωτήθηκε γιατί έπρεπε να αναμένουμε την μελέτη του ΟΟΣΑ για να ανοίξουμε τη συζήτηση για τις μεταρρυθμίσεις.