Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αλλάζει το πλαίσιο για τα ταξί «ειδικής μίσθωσης»

Σε μια κατηγορία κατατάσσονται τα Οχήματα Ειδικής Μίσθωσης. Δεν διαθέτουν ταξίμετρο, ενώ μπορούν να μεταφέρουν περισσότερους επιβάτες και αποσκευές σε σχέση με τα παραδοσιακά ταξί.

Αλλάζει το πλαίσιο για τα ταξί «ειδικής μίσθωσης»

Σε ενιαία κατηγορία αναφορικά με τον αριθμό θέσεων ενοποιούνται τα Ειδικής Μίσθωσης Επιβατικά Δημόσιας Χρήσης Αυτοκίνητα και ορίζεται ότι οι θέσεις για την κατηγορία αυτή των αυτοκινήτων είναι μέχρι εννέα.

H κατάταξη σε μια κατηγορία προβλέπεται σε σχετική απόφαση του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου η οποία έχει στόχο την καλύτερη εκμετάλλευση των αυτοκινήτων αυτών. Επιπλέον όμως καθίσταται ευχερέστερος ο έλεγχος της κυκλοφορίας, αφού δεν υπάρχει πλέον υποχρέωση να ανατρέχουν τα ελεγκτικά όργανα να διαπιστώσουν με ποιες συγκεκριμένες διατάξεις αυτά ταξινομήθηκαν ώστε να έχουν το προβλεπόμενο αριθμό θέσεων.

Τα οχήματα αυτά αποτελούν μια ιδιαίτερη κατηγορία, αφού βασίζονται μεν σε επαγγελματικά οχήματα ωστόσο, είναι σε θέση να μεταφέρουν στο εσωτερικό τους μεγάλο όγκο αποσκευών και έως 9 επιβάτες.

Πρόκειται για Οχήματα Ειδικής Μίσθωσης, τα οποία ήδη κυκλοφορούν εδώ και χρόνια σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Στην Περιφέρεια Αττικής λειτουργούν τουλάχιστον 87 τέτοια ταξί, εκ των οποίων τα 17 για ΑμεΑ (δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για τις υπόλοιπες 13 άδειες ΑμεΑ). Συνολικά, στην Αθήνα προβλέπονται 100 μίνι βαν, στη Θεσσαλονίκη 30 (9 για ΑμεΑ) και 10 σε Ηράκλειο, Πάτρα, Λάρισα (3 έκαστος για ΑμεΑ).

Κάτοχοι των οχημάτων αυτών είναι, κατά κύριο λόγο, αυτοκινητιστές οι οποίοι κατείχαν από παλαιότερα άδεια ταξί, οι οποίοι αντικατέστησαν την προηγούμενη άδεια με την αντίστοιχη για μίνι βαν. Τα συγκεκριμένα οχήματα έχουν, σε όλη τη χώρα, λευκό χρώμα προκειμένου να ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα, ενώ δεν έχουν ταξίμετρο και οι οδηγοί αμείβονται βάσει τιμοκαταλόγου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v