Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι: Ούτε σε 20 χρόνια δεν εξοφλείται το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

O πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων Βλαντιμίρ Γιακούνιν σημειώνει ότι η επιχείρησή του εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για την απόκτηση της ελληνικής εταιρείας σιδηροδρόμων, παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό.

Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι: Ούτε σε 20 χρόνια δεν εξοφλείται το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

«Το τρέχον επίπεδο εσόδων της ελληνικής εταιρείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα επιτρέψει την εξάλειψη των χρεών ύψους 800 εκατ. ευρώ ούτε σε είκοσι χρόνια, αλλά οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι διατηρούν τα σχέδια για την αγορά της» έγραψε ο πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων Βλαντιμίρ Γιακούνιν στο ιστολόγιό του, όπως μετέδωσε το πρακτορείο Ιντερφάξ.

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, ο κ. Γιακούνιν υπενθύμισε το ενδιαφέρον της ρωσικής επιχείρησης για την αγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του λιμένος της Θεσσαλονίκης και της επισκευαστικής Rosco, σημειώνοντας: «Δυστυχώς, η Ελλάδα δεν έχει καταφέρει ακόμη μαζί με την τρόικα των πιστωτών να επιλύσει το ζήτημα των χρεών, που βαραίνουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Και το χρέος ανέρχεται προς ώρας στα 800 εκατ. ευρώ! Και αυτός είναι ένας σημαντικός παράγοντας, που θα επηρεάσει την τελική απόφαση για τη συμμετοχή σε όλες αυτές τις δραστηριότητες». Ταυτόχρονα, ο πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων επισημαίνει ότι «το επίπεδο των εσόδων της ελληνικής εταιρείας-διαχειρίστριας των σιδηρογραμμών είναι τέτοιο που κατά την εμπορική εκμετάλλευσή τους δεν θα επιτρέψει στον νέο ιδιοκτήτη να αποσβέσει αυτά τα χρέη, σε ορίζοντα 15, ακόμη και 20 ετών».

Ο Ρώσος αξιωματούχος επίσης δήλωσε ότι οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι «έχουν έναν μεγάλο αριθμό ανταγωνιστών», συμπεριλαμβανομένων κινεζικών, αραβικών και ευρωπαϊκών εταιρειών, υπογράμμισε, όμως πως «οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι μετέχουν στον διαγωνισμό μαζί με Έλληνα εταίρο και πιθανόν να υπάρξουν και άλλοι μετέχοντες και να εμφανιστούμε ως κοινοπραξία».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v