Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΦΑΕ: Η Γερμανία να εφαρμόσει το νόμο για κατώτατο μισθό αυτοκινητιστών

Η ΟΦΑΕ χαιρετίζει την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την έναρξη της διαδικασίας παράβασης κατά του νόμου περί κατώτατου μισθού στην Γερμανία.

ΟΦΑΕ: Η Γερμανία να εφαρμόσει το νόμο για κατώτατο μισθό αυτοκινητιστών

Η ΟΦΑΕ χαιρετίζει την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να ξεκινήσει διαδικασία παράβασης εναντίον της Γερμανίας σχετικά με την εφαρμογή του νόμου περί κατώτατου μισθού στις διεθνείς οδικές μεταφορές.

Από εδώ και στο εξής αναμένουμε την άμεση συμμόρφωση της Γερμανίας σε αυτή την απόφαση, η οποία θα πρέπει να ανακαλέσει την εφαρμογή της εθνικής της νομοθεσίας στις διεθνείς μεταφορές, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορών από και προς Γερμανία, και για την διενέργεια transit.

Ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ, κος Απόστολος Κενανίδης, δήλωσε, «Χαιρετίζω την απόφαση της Ε.Ε. να ξεκινήσει την διαδικασία παράβασης εναντίον της Γερμανίας. Τα εθνικά μέτρα που λαμβάνει η κάθε χώρα και αφορούν τις διεθνείς οδικές μεταφορές, όπως αυτό του κατώτατου μισθού που υιοθέτησε η Γερμανία, αφενός δεν είναι εναρμονισμένο με την εργατική νομοθεσία της χώρας μας η οποία διαφέρει ως προς τον υπολογισμό του μηνιαίου μισθού αντί του ωρομισθίου, και αφετέρου επιβαρύνουν κατά πολύ τους μεταφορείς προσθέτοντας τόσο οικονομικό όσο και διοικητικό κόστος στην εργασία τους, καθώς επίσης υπονομεύουν την ομαλή λειτουργία της εσωτερικής ευρωπαϊκής αγοράς. Η Γερμανία έχει τώρα την υποχρέωση απέναντι στους μεταφορείς αλλά και την οικονομία της Ευρώπης να επιλύσει άμεσα το θέμα».

Η ΟΦΑΕ καλεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να ολοκληρώσει την διαδικασία παράβασης το συντομότερο δυνατόν, έτσι ώστε να αποκατασταθεί η σαφήνεια σε ότι αφορά την λειτουργία των οδικών μεταφορών.

Ο κος Κενανίδης συμπεραίνει, «Αυτή η απόφαση της Επιτροπής θα πρέπει να αντιμετωπιστεί ως προειδοποίηση προς τα υπόλοιπα Κράτη Μέλη. Είναι ξεκάθαρο ότι η μονομερής λήψη μέτρων που υποβαθμίζουν τις αρχές της ενιαίας αγοράς, δεν είναι ανεκτή! Η οποιαδήποτε εφαρμογή μέτρου ή κοινοτικής οδηγίας, θα πρέπει να είναι ενιαία για το σύνολο των κρατών μελών της Ε.Ε. και να αποσκοπεί στην διασφάλιση της εσωτερικής αγοράς και των μεταφορών. Ελπίζω πως και άλλες χώρες που μελετούσαν αντίστοιχες πρωτοβουλίες, να έχουν λάβει πλέον το μήνυμα».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v