Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τουριστικός προορισμός 365 ημερών πρέπει να γίνει η Θεσσαλονίκη

Μιλώντας σε συνέδριο η υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε πως η Θεσσαλονίκη μπορεί να αναδειχθεί σε κυρίαρχο προορισμό city break στη βαλκανική χερσόνησο.

Τουριστικός προορισμός 365 ημερών πρέπει να γίνει η Θεσσαλονίκη

Την πρόθεση του υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού να σταθεί αρωγός στις προσπάθειες ανάδειξης της Θεσσαλονίκης σε δημοφιλή και ελκυστικό προορισμό 365 ημέρες τον χρόνο εξέφρασε η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά (φωτ.), μιλώντας σήμερα στο πλαίσιο του συνεδρίου Destination Thessaloniki: 365 days of Meetings, Studies, Sports, Cruises & Health, παράλληλης εκδήλωσης της 31ης Philoxenia. 

Υπογράμμισε μάλιστα πως η Θεσσαλονίκη μπορεί να αναδειχθεί σε κυρίαρχο προορισμό city break στη βαλκανική χερσόνησο. Άλλωστε, όπως ανέφερε, ο τουρισμός των πόλεων συμβάλει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και αποτελεί σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής του υπουργείου. «Στον στρατηγικό μας σχεδιασμό περιλαμβάνεται η ανάδειξη πολλών ελληνικών πόλεων, σε συνεργασία με τις περιφέρειες, τους δήμους, τις τοπικές κοινότητες, τα επιμελητήρια» σημείωσε η κα Κουντουρά, υπογραμμίζοντας και τη σημασία ανάπτυξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Επίσης αναφέρθηκε στις σημαντικές ευκαιρίες που δημιουργεί και για την πόλη της Θεσσαλονίκης, η ανάδειξη του 2016 σε Έτος Ελλάδας-Ρωσίας.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, «άγιο Δισκοπότηρο» για πολλούς λαούς χαρακτήρισε από την πλευρά της την περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης η υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης), κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, υπογραμμίζοντας παράλληλα τη σημασία της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού-συμβόλου για την ευρύτερη περιοχή.

Την αναγνωρισιμότητα της Κεντρικής Μακεδονίας ως τόπο εμπειριών, πολλών επιλογών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού προσπαθεί να ενισχύσει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σύμφωνα με τον αναπληρωτή Περιφερειάρχη, κ. Γιάννη Γιώργο, ο οποίος αναφέρθηκε στα προγράμματα που έχουν εκπονηθεί για να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής.

Τη ρήση του Νίκου Καζαντζάκη «έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα» χρησιμοποίησε η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, κα Βούλα Πατουλίδου, για να περιγράψει τις ομορφιές του τόπου μας. «Εμείς ζούμε σε έναν παράδεισο. Τα χρώματα μπορεί να έχουν ξεθωριάσει λόγω της κρίσης, αλλά ο παράδεισος παραμένει. Η Θεσσαλονίκη είναι φιλόξενη, ασφαλής και οικονομική πόλη. Το βασικότερο όλων είναι να ονειρεύεσαι. Όχι ως μονάδα, αλλά συνολικά, ως κάτοικοι της πόλης. Πρέπει να παρασύρουμε τους δικούς μας ανθρώπους να αγαπήσουν και να προωθήσουν τον τόπο τους» τόνισε.

Τη μεγάλη προσπάθεια του δήμου Θεσσαλονίκης να τοποθετηθεί η πόλη στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη υπογράμμισε με τη σειρά του ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, κ. Σπύρος Πέγκας, τονίζοντας πως πλέον η στόχευση στρέφεται στον ποιοτικό τουρισμό. «Θέλουμε να έχουμε 365 μέρες ποιοτικού τουρισμού. Μας ενδιαφέρει να στήσουμε μόνιμες δομές, ώστε να καταστήσουμε την πορεία που ξεκινήσαμε μη αναστρέψιμη. Θέλουμε να εμπνεύσουμε τον ιδιωτικό τομέα και τους νέους επιχειρηματίες, ώστε να πάρουν τη σκυτάλη και να πάνε τη Θεσσαλονίκη παραπέρα» τόνισε.

Στη συμβολή της ΔΕΘ-Helexpo στην ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως προορισμού 365 ημέρες τον χρόνο αναφέρθηκε από την πλευρά του ο πρόεδρος του εθνικού εκθεσιακού φορέα, κ. Τάσος Τζήκας, με την αφορμή των εκθέσεων Philoxenia, Hotelia και Polis.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο