Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κόλλησαν στην Ειδομένη 1.800 βαγόνια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Μέσα στα Σκόπια έχουν εγκλωβιστεί, με κατεύθυνση την Ελλάδα, τέσσερα τρένα ενώ στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην Αθήνα έχουν εγκλωβιστεί τρένα που δεν μπορούν να κατευθυνθούν μέσω Σκοπίων στην Ευρώπη, τονίζει ο CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Κόλλησαν στην Ειδομένη 1.800 βαγόνια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Τεράστιο πρόβλημα στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές έχει δημιουργηθεί από τον αποκλεισμό της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, καθώς από τις 18 Νοέμβριου, 1.500 περίπου οικονομικοί μετανάστες έχουν εγκλωβιστεί στο σημείο, εξαιτίας της άρνησης των αρχών της ΠΓΔΜ να τους επιτρέψουν τη διέλευση.

Συνολικά επηρεάζονται περίπου 1.800 βαγόνια εντός και εκτός Ελλάδας, όπως δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο πρόεδρος και διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος.

Μέσα στα Σκόπια έχουν εγκλωβιστεί, με κατεύθυνση την Ελλάδα, τέσσερα τρένα ενώ στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην Αθήνα έχουν εγκλωβιστεί τρένα που δεν μπορούν να κατευθυνθούν μέσω Σκοπίων στην Ευρώπη.

Η ζημία για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέχρι στιγμής αγγίζει το 1,5 εκατομμύριο ευρώ περίπου, σύμφωνα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο. Πλήγμα όμως δέχεται και η αξιοπιστία της εταιρίας, καθώς δεν μπορεί να εκτελέσει τα δρομολόγια.

Μεγάλοι πελάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως η Cosco, η Hewlett Packard και η Sony, αλλά και εισαγωγικές εταιρίες, εκφράζουν έντονη δυσαρέσκεια και τονίζουν ότι και ενόψει Χριστουγέννων θα δημιουργηθούν προβλήματα στην αγορά. Μάλιστα, μεγάλες ξένες εταιρίες που συνεργάζονται με τις μεταφορικές εταιρίες που χρησιμοποιούν τη σιδηροδρομική γραμμή απειλούν να διακόψουν τη συνεργασία τους με την Ελλάδα.

Δυσαρέσκεια εκφράζουν όμως και ελληνικές επιχειρήσεις που δεν μπορούν να παραλάβουν τα προϊόντα τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός ότι μέσα στα εγκλωβισμένα βαγόνια βρίσκονται περίπου 1.500 τόνοι ζάχαρης αλλά και τρόφιμα σε ψυγεία, που προορίζονται για μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Η επιχείρηση τονίζει ότι έχουν εκδοθεί οι χριστουγεννιάτικοι κατάλογοι του σούπερ μάρκετ, αλλά τα προϊόντα δεν μπορούν να φτάσουν στα ράφια.

Ανάμεσα στα προϊόντα που παραμένουν στα βαγόνια είναι καύσιμα, πρώτες ύλες και ηλεκτρονικός εξοπλισμός.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v