Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Δούρου: Πρόσκληση σε δήμους και τουριστικούς φορείς για προβολή της Αττικής

Οι συνέργιες μεταξύ των φορέων του τουρισμού και η ενεργός συμμετοχή των δήμων θα συμβάλλουν στην τουριστική ανάπτυξη της Αττικής υποστήριξε η περιφερειάρχης Ρένα Δούρου κατά την παρουσίαση της νέας στρατηγικής marketing.

Δούρου: Πρόσκληση σε δήμους και τουριστικούς φορείς για προβολή της Αττικής

Κατά την παρουσίαση της νέας στρατηγικής μάρκετινγκ για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής (2016-2020) που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο της Ακρόπολης, η Περιφερειάρχης Αττικής κα Ρένα Δούρου τόνισε ότι «οι συνέργιες μεταξύ των φορέων του τουρισμού θα δώσουν νέα έμφαση στον τουρισμό στην Αττική, καθιστώντας τον δυναμικό και οικονομικό παράγοντα για τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης και για την αναζωογόνηση των επιχειρήσεων».

Υπογράμμισε επίσης ότι «η Περιφέρεια Αττικής δίνει ιδιαίτερη σημασία στον επιστημονικό σχεδιασμό της στρατηγικής της», ενώ ανέλυσε εκτεταμένα τις αιτίες που λειτουργούν ανασταλτικά στην προβολή και ανάπτυξη του τουρισμού της Αττικής, υπογραμμίζοντας κυρίως την έλλειψη στρατηγικού επικοινωνιακού σχεδιασμού, καθώς και μια σειρά άλυτων προβλημάτων σχετικά με την ανεπάρκεια του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου του Νόμου «Καλλικράτη».
Την ανάγκη συνεργασίας μεταξύ των τουριστικών φορέων τόνισε επίσης και η Αναπληρωτής Υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά στο χαιρετισμό της.

Η εντεταλμένη περιφερειακή σύμβουλος κα Ελένη Δημοπούλου κάλεσε τους Δήμους και τους τουριστικούς φορείς της Αττικής να μετέχουν ενεργά στη διαβούλευση σχετικά με τη νέα τουριστική καμπάνια, προκειμένου η Περιφέρεια Αττικής να προβάλει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κάθε περιοχή της Αττικής. Ιδίως στάθηκε στην νεοσυσταθήσα Διεύθυνση Τουρισμού, στην πολιτική επιλογή να ανατεθεί η μελέτη στρατηγικής μάρκετινγκ για τον τουρισμό της Αττικής σε ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο, στην ανάγκη σύστασης Συστήματος Διαχείρισης του Προορισμού στην Περιφέρεια Αττικής καθώς και στην ανάγκη ανάδειξης της «άγνωστης» και «αυθεντικής» Αττικής, προβάλλοντας με έξυπνο και οικονομικό τρόπο τους επί μέρους θεματικούς πολλαπλούς προορισμούς στην Αττική.

Την αναλυτική παρουσίαση της νέας στρατηγικής μάρκετινγκ για τον τουρισμό της Αττικής έκανε ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών. Περιέγραψε τους τρόπους για την αποτελεσματικότερη τουριστική προβολή της Αττικής και ανέλυσε το πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ Περιφέρειας και τοπικών φορέων. Η Διευθύντρια Αυστρίας του ΕΟΤ κα Αθηνά Μπαμπάκου παρουσίασε τις ευκαιρίες προβολής που προσφέρει ο ΕΟΤ στους ελληνικούς προορισμούς μέσα από το δίκτυο γραφείων εξωτερικού που διατηρεί στις σημαντικότερες αγορές του ελληνικού τουρισμού.

Στην παρουσίαση παραβρέθηκε η πολιτική ηγεσία του Υπ. Τουρισμού και του ΕΟΤ, υψηλόβαθμα στελέχη της Δημόσια Διοίκησης, εκπρόσωποι πρεσβειών, Δήμαρχοι και εκπρόσωποι Επιτροπών Τουρισμού Δήμων, φορείς του Τουρισμού της Αττικής και εκπρόσωποι κοινωνικών εταίρων, δημοσιογράφοι και εταιρείες που ασχολούνται με την παροχή τουριστικών υπηρεσιών. Τις επόμενες ημέρες θα σταλεί από την Περιφέρεια Αττικής στους Δήμους και τους φορείς η αναλυτική πρόσκληση για συμμετοχή στη διαβούλευση σχετικά με την τουριστική προβολή της Αττικής.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v