Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΣΔΕ: Στα 200 εκατ. έπεσε ο τζίρος στην τηλεοπτική διαφήμιση

Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος στη συνάντηση που είχε με τον Ν. Παππά χαιρέτησε τν πρωτοβουλία για δημιουργία μητρώου και κώδικα δεοντολογίας των on line media. Ζητούν όρους αγοράς για την τηλεοπτική αγορά.

ΣΔΕ: Στα 200 εκατ. έπεσε ο τζίρος στην τηλεοπτική διαφήμιση

Ο Υπουργός Επικρατείας, Νίκος Παππάς (φωτ.), συναντήθηκε σήμερα το μεσημέρι με τη διοίκηση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ).

Οπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου, ο υπ. Επικρατείας ανέλυσε το πλαίσιο εντός του οποίου σκοπεύει να κινηθεί η κυβέρνηση, προκειμένου να προχωρήσει ο διαγωνισμός για την αδειοδότηση των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών ώστε, μετά από 25 χρόνια, να λειτουργήσουν με επίσημη άδεια.

Από την πλευρά του ΣΔΕ τονίστηκαν, μεταξύ άλλων, τα εξής:

- Η διαφημιστική αγορά έχει, πλέον, περιοριστεί στα περίπου 180-200 εκατ. ευρώ ετησίως, από τα περίπου 600 εκατ. ευρώ προ κρίσης. Τα όποια μεγαλύτερα μεγέθη δημοσιοποιούνται είναι πλασματικά.

- Ο ΣΔΕ θεωρεί ότι η τηλεοπτική αγορά πρέπει να λειτουργεί με όρους αγοράς σε συνθήκες ανταγωνισμού.

Επίσης, η διοίκηση του ΣΔΕ χαιρέτισε την πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τη δημιουργία μητρώου και κώδικα δεοντολογίας των on line media, ενώ τόνισε την ανάγκη να προηγηθεί εκτεταμένος διάλογος πριν αποφασισθεί ο τρόπος με τον οποίο, τελικά, θα εφαρμοσθούν τα όσα προβλέπονται στο νόμο 4279/14 περί απευθείας τιμολόγησης.

Στη συνάντηση, τον ΣΔΕ εκπροσώπησαν ο πρόεδρός του, κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, η Ταμίας κυρία Υβέτ Κοσμετάτου και η Γενική Διευθύντρια, κυρία Νερίνα Κομιώτη.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο