Σεμινάριο για digital marketing στην Θεσσαλονίκη στις 5 Ιουλίου

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Τρίτη 5 Ιουλίου 2016 στην Θεσσαλονίκη στην εκπαιδευτική αίθουσα της Insurance Innovation στο κέντρο της πόλης.

Σεμινάριο για digital marketing στην Θεσσαλονίκη στις 5 Ιουλίου

To Insurancewebinars.gr και η Ιnsurance Innovation διοργανώνουν ένα σεμινάριο στην Θεσσαλονίκη με τίτλο:

Digital Marketing: Μια λύση στο κλασσικό πρόβλημα εξεύρεσης και προσέγγισης υποψηφίων πελατών.

Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι Ο Γιώργος Χανός ,Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών της Νομικής Σχολής Αθηνών με κατεύθυνση στην Επικοινωνία. Έχει διατελέσει Διευθυντής Εκπαίδευσης Β. Ελλάδας σε μεγάλο χρηματοοικονομικό όμιλο και Διευθυντής στο Ινστιτούτο Τουριστικής Ανάπτυξης Μακεδονίας της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από 1.000 σεμινάρια με περισσότερες από 16.000 εκπαιδευτικές ώρες ως Εισηγητής σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης και εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Επιστημονικός Συνεργάτης στα ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Επιστημονικός υπεύθυνος και συγγραφέας σε Website του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής από το Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. για τα αντικείμενα marketing, management, χρηματοοικονομικά, ασφαλιστικά, πωλήσεις και επικοινωνία. Τακτικό μέλος του Ινστιτούτου Εκπαίδευσης και της ΕΕΔΕ, μέλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Τα τελευταία 18 χρόνια έχει συνεργαστεί με πολλές επώνυμες επιχειρήσεις στο σχεδιασμό και την υλοποίηση πάνω από 250 επιχειρηματικών projects. (Marketing Plans, Sales Action Plans, Recruiting και Training Projects). Συνεργάζεται με το ΕΙΑΣ από το 2006.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Τρίτη 5 Ιουλίου 2016 στην Θεσσαλονίκη στην εκπαιδευτική αίθουσα της Insurance Innovation στο κέντρο της πόλης.

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες ολοκληρωμένη αντίληψη για την έννοια του ψηφιακού marketing και για τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία, ώστε να βελτιστοποιήσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία, είτε στα πλαίσια του after sales, είτε στα πλαίσια της εξεύρεσης νέων υποψήφιων πελατών.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς συμβούλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να συμβαδίζουν με τη νέα τεχνολογία και να γίνουν ακόμη πιο αποτελεσματικοί.

• Βασικό περιεχόμενο:

• Τι σημαίνει DigitalMarketing και πως μπορεί να εφαρμοστεί από έναν μεμονωμένο παραγωγό ασφαλίσεων;
• Ποια είναι τα εργαλεία του digitalmarketing και ποιες οι νέες πηγές εξεύρεσης υποψήφιων πελατών;
• SEO, πως μπορεί να εφαρμοστεί στη δική μας περίπτωση;
• SocialMedia και Blog σε περιβάλλον web2 και web3.
• Εργαλεία του Facebook και του Linkedin. Μέτρηση της απόδοσης των socialmedia.
• Η χρήση των hashtag.
• Ποιοι είναι οι millennials και πως συμπεριφέρονται καταναλωτικά;
• Τι είναι τα testimonials; Πως ενσωματώνονται στα socialmedia;
• Πως θα πρέπει να γίνει η προσέγγιση υποψήφιων πελατών που προκύπτουν από τις νέες πηγές; Τι είναι το teasing;
• Πώς να χτίσετε το δικό σας, προσωπικό brand.

Κόστος σεμιναρίου:
25€

Ημερομηνίες & ώρες διεξαγωγής σεμιναρίου

Τρίτη 5 Ιουλίου 2016 - Ώρα: 16.00-18.00

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί με αυστηρά περιορισμένο αριθμό ατόμων (15) και θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v