Στις 27 Οκτωβρίου οι προσφορές για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Σε νέα παράταση του διαγωνισμού για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου μέχρι τις 27 Οκτωβρίου προχώρησε το υπουργείο Υποδομών. Ποοι ενδιαφέρονται για το έργο

Στις 27 Οκτωβρίου οι προσφορές για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Σχεδόν σίγουρη θεωρούνταν στην αγορά κατασκευών η νέα παράταση του διαγωνισμού για την κατασκευή και εκμετάλλευση του αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου. Πριν από λίγο δημοσιεύθηκε στη "Διαύγεια" η απόφαση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη με την οποία δίνεται παράταση μέχρι τις 27 Οκτωβρίου.

Στην απόφαση περιλαμβάνεται και μία αλλαγή, για το ποσοστό που μπορεί να διατηρήσει το δημόσιο (35%), η οποία φαίνεται να καλύπτει τις απαιτήσεις της Eurostat ώστε να μην υπολογίζεται στο δημόσιο χρέος και στο έλλειμμα η δαπάνη κατασκευής του νέου αεροδρομίου.

Η προθεσμία εκδήλωσης προσφορών έληγε αύριο και όπως είχε γράψει προ ημερών το Εuro2day.gr, ορισμένοι από τους υποψηφίους ζητούσαν παράταση, ενώ κάποιοι άλλοι δήλωναν έτοιμοι. Το υπουργείο προσανατολίζονταν προς παράταση της ημερομηνίας υποβολής προσφορών, είτε για μερικές ημέρες, είτε μέχρι τις 27 Οκτωβρίου. Τελικά επέλεξε τη μετάθεση της ημερομηνίας κατά ένα μήνα. Μάλιστα σήμερα δημοσιεύθηκε στη "Διαύγεια" η απόφαση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη με την οποία ορίζεται η επιτροπή για τη διενέργεια του διαγωνισμού.

Στους υποψηφίους περιλαμβάνονται κοινοπραξία του κινεζικού κολοσσού China State Construction Engineering Co. (ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστικούς ομίλους στον κόσμο) με την Archirodon Group και την εταιρεία διαχείρισης του αεροδρομίου της Ζυρίχης καθώς και οι κοινοπραξίες του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ με τη γαλλική Vinci, του ομίλου J&P ΑΒΑΞ με την επίσης γαλλική Bouygues, ενώ ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ εμφανίζεται να κατεβαίνει στον διαγωνισμό με τον ινδικό όμιλο GMR Infrastructure, ο οποίος διαχειρίζεται δύο από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της Ινδίας, στο Δελχί και στο Χαϊντερμπάντ, καθώς και το διεθνές αεροδρόμιο Μακτάν Σεμπού στις Φιλιππίνες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v