Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Οι φιναλίστ για τα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Η πρώτη φάση αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων ανέδειξε τους 3 φιναλίστ ανά κατηγορία, οι οποίοι θα παρουσιάσουν την υποψηφιότητά τους στην κριτική επιτροπή για την ανάδειξη του τελικού νικητή σε κάθε κατηγορία στις 12 Δεκεμβρίου.

Οι φιναλίστ για τα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Στην τελική φάση βρίσκεται ο διαγωνισμός για την ανάδειξη των κορυφαίων στην Εξυπηρέτηση Πελατών για το 2016, στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών που απονέμει φέτος για έβδομη συνεχή χρονιά, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελούν τον πλέον καταξιωμένο θεσμό της αγοράς, ο οποίος επιβραβεύει και προβάλλει σε ετήσια βάση καινοτόμες πρακτικές, που υιοθετούνται με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Η Τελετή Απονομής των Βραβείων θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Οι επιχειρήσεις διαγωνίζονται σε 11 διαφορετικές κατηγορίες και αξιολογούνται στο πλαίσιο μιας διεθνώς αποδεκτής και αντικειμενικής διαδικασίας, την οποία έχει υιοθετήσει το ΕΙΕΠ στο πλαίσιο της συνεργασίας του με ομοειδείς φορείς του εξωτερικού.

Ήδη, έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων και έχουν αναδειχθεί τρεις (3) φιναλίστ ανά κατηγορία, οι οποίοι θα παρουσιάσουν την υποψηφιότητά τους στην κριτική επιτροπή, για την ανάδειξη του τελικού νικητή σε κάθε κατηγορία τη Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2016.

Βραβείο θα λάβει ο πρώτος που θα διακριθεί μεταξύ των εταιριών και των επαγγελματιών για την εφαρμογή επιτυχημένων πρακτικών στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών, ενώ θα απονεμηθεί τιμητική διάκριση στους φιναλίστ ανά κατηγορία βράβευσης.

Ακολουθούν τα ονόματα των προσώπων ή ομάδων που προκρίθηκαν στην τελική φάση ανά κατηγορία βράβευσης κατά αλφαβητική σειρά:

1. Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη (Customer Service Training)
- COSMOTE A.E.
- WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ
- ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε.

2. Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Customer Experience Innovation)
- Alpha Bank Α.Ε.
- APIVITA Α.Ε.Β.Ε.
- Συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα

3. Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών
- DHL Express Ελλάς Α.Ε.
- Nespresso Ελλάς
- Samsung Electronics Hellas S.A.

4. Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (OmniChannel Customer Service)
- Data Communication
- EPSILON NET
- NN ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΖΩΗΣ

5. Επαγγελματίας της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών
- PRC Group 'The Management House' Α.Ε.– ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε. – ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ, Σταυρούλα Τσιάλα
- VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ, Αλέξης Γρίζος
- Τράπεζα Eurobank Ergasias Α.Ε., Κωνσταντίνος Βασιλόπουλος

6. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)
- BMW Financial Services Hellas
- Top.host
- Yuboto Ltd

7. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)
- VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ
- Τράπεζα Eurobank Ergasias Α.Ε.
- ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε.

8. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)
- Doctoranytime.gr
- MYDIRECT A.E.
- Yuboto Ltd

9. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)
- EPSILON NET
- TUI Hellas (TUI Destination Services)
- ΟΤΕ Α.Ε.

10. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας (έως 40 άτομα)
- COSMOTE A.E.
- DHL Express Ελλάς Α.Ε.
- ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.

11. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας (πάνω από 40 άτομα)
- WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ
- ΟΠΑΠ Α.Ε.
- ΟΤΕ Α.Ε.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v