Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Βελτίωση της αγοράς οδικών εμπορευματικών μεταφορών το 2015

Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά εθνικών μεταφορών Ι.Χ. αυξήθηκε κατά 7,47%. Το ίδιο διάστημα το διακινηθέν βάρος με φορτηγά εθνικών μεταφορών Δ.Χ. υποχώρησε κατά 7,64%, ενώ αυτό που διακινήθηκε με φορτηγά διεθνών μεταφορών Δ.Χ. ενισχύθηκε κατά 18,30%.

Βελτίωση της αγοράς οδικών εμπορευματικών μεταφορών το 2015
Βελτίωση κατέγραψε το 2015 η αγορά των οδικών εμπορευματικών μεταφορών το 2015, όπως προκύπτει από τη σχετική έρευνα που εκπόνησε η Ελληνική Στατιστική Αρχή.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, παρατηρείται αύξηση του βάρους των φορτίων /εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, το 2015 σε σχέση με το 2014.

Συγκεκριμένα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το 2015 με φορτηγά εθνικών μεταφορών ιδιωτικής χρήσεως ανήλθε σε 332.442,05 χιλιάδες τόνους και τα τονοχιλιόμετρα σε 6.770.076,26 χιλ. σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με το 2014 κατά 7,47% και 2,30% αντίστοιχα.

Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά εθνικών μεταφορών δημοσίας χρήσεως ανήλθε σε 84.159,41 χιλ. τόνους και τα τονοχιλιόμετρα σε 8.213.743,44 χιλ. σημειώνοντας μείωση 7,64% και 3,34% αντίστοιχα, σε σχέση με το 2014.

Τέλος, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά διεθνών μεταφορών δημοσίας χρήσεως ανήλθε σε 3.403,78 χιλ. τόνους και τα τονοχιλιόμετρα σε 4.779.820,30 χιλ. καταγράφοντας αύξηση 18,30% και 16,38% αντίστοιχα, σε σχέση με το 2014.

Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων) το 2015 έναντι του έτους 2014 παρατηρείται αύξηση 144,91% στην κατηγορία «Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας» και 45,67% στην κατηγορία «Υγρά χύμα». Μείωση παρουσιάζεται στην κατηγορία «Στερεά χύμα» κατά 16,50% και στην κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια» κατά 11,41%.

Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών, στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Δυτική Μακεδονία και ακολουθούν κατά φθίνουσα σειρά, η Αττική και Κεντρική Μακεδονία. Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολούθως στην Αττική, ενώ στις εκφορτώσεις προηγείται η Αττική και ακολουθεί η Κεντρική Μακεδονία.

*Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ στη στήλη «Συνοδευτικό υλικό».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v