Ξυδάκης: Στο 20% της διαφημιστικής δαπάνης τα έσοδα των εφημερίδων πέρυσι

Ο παραδοσιακός τύπος "κοιμήθηκε" από την σαρωτική επίθεση της τεχνολογίας και άρχισε να προσαρμόζεται τα τελευταία χρόνια δήλωσε ο αντιπρόεδρος των New York Times

  • Του Αν. Τσομπανίδη
Ξυδάκης: Στο 20% της διαφημιστικής δαπάνης τα έσοδα των εφημερίδων πέρυσι

Αποδυναμώνεται ο ρόλος των εφημερίδων αφού κατά το 2016 τα διαφημιστικά τους έσοδα συρρικνώθηκαν μόλις στο 20 % της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης.

Αυτό ειπώθηκε από τον πρώην υπουργό Ν. Ξυδάκη κατά την διάρκεια ημερίδας για τον ρόλο των ΜΜΕ στην νέα εποχή.

Επίσης ο κ. Α. Τσάλτας, αντιπρόεδρος των New York Times, τόνισε ότι ο παραδοσιακός τύπος "κοιμήθηκε" από την σαρωτική επίθεση της τεχνολογίας και άρχισε να προσαρμόζεται τα τελευταία χρόνια.

Δεν ειναι τυχαίο ότι η εφημερίδα μου διατηρεί και αυξάνει τις θέσεις παραδοσιακών δημοσιογράφων και μάλιστα λίστα αυτών που είναι διαπιστευμένοι στον Πρόεδρο Trump, δήλωσε.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v