Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στα... μουλωχτά η σταδιακή παράδοση των 14 αεροδρομίων στη Fraport

Αρχισε η παράδοση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας στη Fraport Greece. Απόψε το βράδυ το μεγαλύτερο κύμα, για την Τετάρτη προγραμματίζεται η πλήρης ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Στα... μουλωχτά η σταδιακή παράδοση των 14 αεροδρομίων στη Fraport

Αν δεν υπάρξουν απρόοπτα, καθώς είναι η πρώτη φορά που η γερμανική Fraport παραλαμβάνει εν λειτουργία και ταυτόχρονα 14 αεροδρόμια, μέχρι την Τετάρτη θα έχει αλλάξει χέρια η διαχείριση των μεγαλύτερων περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας. Η διαδικασία παράδοσης έχει ήδη ξεκινήσει από τα μικρότερα εκ των 14 αεροδρομίων που παραλαμβάνουν οι Γερμανοί, όπως της Κω, και αναμένεται να κορυφωθεί απόψε το βράδυ. Ετσι, τα περισσότερα αεροδρόμια θα βρίσκονται από αύριο στον έλεγχο της Fraport και αν δεν υπάρξουν απρόοπτα, η διαδικασία ολοκληρώνεται πλήρως την Τετάρτη.

Παρά το γεγονός πως μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση, από καμία εκ των εμπλεκόμενων πλευρών, φημολογείται πως τα τελικά πρωτόκολλα παράδοσης των αεροδρομίων θα υπογραφούν αύριο, οπότε και το σχήμα Fraport - Κοπελούζου θα καταβάλει στο Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) το ποσό του 1,23 δισ. ευρώ, που είναι και εφάπαξ τίμημα. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, προγραμματίζεται και σχετική τελετή για τη Μεγάλη Τετάρτη. Ολα θα κριθούν, πάντως, από τις πιθανές αντιδράσεις σε κάποια από τα υπό παράδοση αεροδρόμια, αν και μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί παρατράγουδα.

Ηδη οι υπάλληλοι της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) στη Ρόδο υποστηρίζουν πως «τα κλιμάκια της Fraport ανά την Ελλάδα θα πετάξουν έξω από τα γραφεία των Αεροδρομίων την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας το βράδυ της Δευτέρας 10/04/2017, με τη διοίκηση της Υπηρεσίας να είναι απούσα και χωρίς να υπάρχουν γραπτές οδηγίες για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν».

Το σχήμα Fraport - όμιλος Κοπελούζου αναλαμβάνει τη διαχείριση των 14 αεροδρομίων για περίοδο 40 ετών, με δυνατότητα παράδοσης για άλλα δέκα χρόνια.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v