Citi: Η λιτότητα πλήττει την καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα

Η βελτίωση στο καταναλωτικό κλίμα θα υπολείπεται σημαντικά της βελτίωσης στην επιχειρηματική δραστηριότητα, εκτιμά η τράπεζα.

Citi: Η λιτότητα πλήττει την καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα

Η συμφωνία της Ελλάδας με τους πιστωτές για τη δεύτερη αξιολόγηση θα βοηθήσει πιθανότατα να βελτιωθεί το ηθικό των επιχειρήσεων τους επόμενους μήνες καθώς μειώνεται η αβεβαιότητα, σχολιάζει η Citi, με αφορμή τα στοιχεία από τον PMI που δείχνουν επέκταση στην παραγωγή, αλλά και αυτά του ΙΟΒΕ, που δείχνουν βελτίωση του οικονομικού κλίματος.

Ωστόσο εκτιμά ότι η καταναλωτική εμπιστοσύνη θα παραμείνει αδύναμη, παρά την πρόσφατη δημιουργία θέσεων εργασίας, καθώς τα νοικοκυριά πλήττονται από τη δημιονομική λιτότητα.

Όπως και στο παρελθόν, η βελτίωση στο καταναλωτικό κλίμα θα υπολείπεται σημαντικά της βελτίωσης στην επιχειρηματική δραστηριότητα, συμπληρώνει.


ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v