Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΤΑΡ: Έντεκα χιλιόμετρα κολλάνε το έργο του αγωγού!

Συνεχίζονται οι αντιδράσεις στην Καβάλα για την όδευση του αγωγού, σύμφωνα με τη γενική διευθύντρια του ΤΑΡ Ελλάδας Κατερίνα Παπαλεξανδρή. Το μισό έργο έχει κατασκευαστεί. Προσπάθειες για τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων.

ΤΑΡ: Έντεκα χιλιόμετρα κολλάνε το έργο του αγωγού!

Εντεκα χιλιόμετρα όδευσης του αγωγού ΤΑΡ κολλάνε όλο το έργο των 550 χλμ., προκαλώντας ανησυχίες ως προς την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων υλοποίησης του επενδυτικού σχεδίου στη χώρα μας.

Ο προβληματισμός και η ανησυχία για τις αντιδράσεις τοπικών αρχών και ομάδων πληθυσμού στα Τενάγη της Καβάλας δεν αποκρύφτηκε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε η γενική διευθύντρια του ΤΑΡ για το τμήμα της Ελλάδας, Κατερίνα Παπαλεξανδρή.

Σύμφωνα με την ίδια, οι αντιδράσεις και οι ανησυχίες στην κοινωνία της Καβάλας αποδίδονται ως προς την αποκατάσταση της παραγωγικότητας της γης. Σύμφωνα με την ίδια, οι συζητήσεις με τους φορείς συνεχίζονται και σε συνεργασία με το υπουργείο Ενέργειας, ενώ η όδευση του έργου έχει ήδη αλλάξει από την περίοδο της Περιβαλλοντικής Μελέτης.

Σύμφωνα με την κα Παπαλεξανδρή, στην Καβάλα έχουν κατασκευαστεί τα 40 από τα 51 χλμ. της διαδρομής ενώ όπως είπε, συνεχίζονται οι προσπάθειες για την υλοποίηση συνολικά του έργου του TAP εντός του χρονοδιαγράμματος: «Σε ένα τέτοιο πολύπλοκο project υπάρχουν ανησυχίες και προκλήσεις. Δουλεύουμε ώστε το έργο να είναι εντός του χρονοδιαγράμματος», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με την κα Παπαλεξανδρή, το έργο, ύψους 1,5 δισ. ευρώ για το ελληνικό τμήμα, θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί στο τέλος του 2019, ώστε αρχές του 2020 να μπορεί να λειτουργήσει με τη διέλευση του αζέρικου φυσικού αερίου.

Από τα 550 χλμ. όδευσης συνολικά στο ελληνικό έδαφος, τα 532 χλμ. της ζώνης εργασίας έχουν διαμορφωθεί. Τα 439 χλμ. του αγωγού έχουν ενωθεί και τα 394 χλμ. τάφρου έχουν καλυφθεί με χώμα. Ουσιαστικά το μισό έργο έχει κατασκευαστεί. Τα 280 χλμ. γης έχουν αποκατασταθεί.

Η κα Παπαλεξανδρή έκανε επίσης γνωστό ότι ο αγωγός θα έχει τρεις εξόδους για τη διάθεση του καυσίμου και σε περιοχές της χώρας. Συγκεκριμένα στην Κοζάνη, την Καστοριά και την Πέλλα.

Το έργο έχει απασχολήσει 3.000 με 3.500 εργαζόμενους και ο TAP πρόκειται να συνδεθεί και με το εθνικό σύστημα φυσικού αερίου στη Νέα Μεσημβρία.

Ο αγωγός επεκτείνεται μέσω θαλάσσης στην Ιταλία αλλά και την Αλβανία.

Επιπλέον η ΔΕΠΑ μέσω του ΤΑΡ έχει συμβολαιοποιήσει ποσότητες 1 δισ. κ.μ. ετησίως για 25 χρόνια.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v