Συνάντηση Αχτσιόγλου με ΓΣΕΒΕΕ

Η επεκτασιμότητα των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, που θα ισχύσει από τον Αύγουστο του 2018, η λειτουργία του θεσμού της Διαιτησίας και η αλλαγή της αρχιτεκτονικής του προστίμου για την αδήλωτη εργασία, αποτέλεσαν τα κεντρικά θέματα του διαλόγου.

Συνάντηση Αχτσιόγλου με ΓΣΕΒΕΕ

Σε συνέχεια του κοινωνικού διαλόγου με τους εθνικούς κοινωνικούς εταίρους, για κρίσιμα ζητήματα που αφορούν την αγορά εργασίας, η Υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Έφη Αχτσιόγλου, πραγματοποίησε σήμερα Τετάρτη 07/03/2018 συνάντηση με τη Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ).

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η επεκτασιμότητα των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, που θα ισχύσει από τον Αύγουστο του 2018, η λειτουργία του θεσμού της Διαιτησίας και η αλλαγή της αρχιτεκτονικής του προστίμου για την αδήλωτη εργασία, αποτέλεσαν τα κεντρικά θέματα του διαλόγου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο