Περισσότερο αισιόδοξος ο Έλληνας καταναλωτής σε σχέση με το 2016

Το τέλος του 2017 βρίσκει τον Έλληνα καταναλωτή να είναι περισσότερο αισιόδοξος σε σχέση με το 2016, αλλά και το 1ο τρίμηνο 2017.

Περισσότερο αισιόδοξος ο Έλληνας καταναλωτής σε σχέση με το 2016

Σύμφωνα με την έρευνα Consumer Confidence της Nielsen, το τέλος του 2017 βρίσκει τον Έλληνα καταναλωτή να είναι περισσότερο αισιόδοξος σε σχέση με το 2016, αλλά και το 1ο τρίμηνο 2017.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο 4ο τρίμηνο 2017 ανέρχεται στις 60 μονάδες, στα ίδια επίπεδα με το 3ο τρίμηνο.

Παρόλα αυτά, 8 στους 10 Έλληνες πιστεύουν ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά. Επιπλέον 79% των ερωτώμενων αμφιβάλουν για το αν η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες, το οποίο αποτελεί και το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα σε όλες τις 64 χώρες που συμμετέχουν στην έρευνα της Nielsen ανά τον κόσμο.

Μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί επίσης να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια - 3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους, ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για τα χρέη /οφειλές του νοικοκυριού (29%), καθώς και για την οικονομία (24%).

Τέλος, 7 στους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους, σημαντικά μεγάλη μερίδα του πληθυσμού, εάν συγκριθεί με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (55%). Ειδικότερα, οι κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται στην μείωση των δαπανών μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (67%), των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (66%), καθώς και στα έξοδα για ρουχισμό (64%).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus