Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Nielsen: Ανοδικά κινήθηκε η αγορά την εβδομάδα πριν το Πάσχα

Κατά 2,5% σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2017 αυξήθηκαν οι πωλήσεις, την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου. Αρνητικό το πρόσημο για τα ποτά. Οριακή η άνοδος για τα φρέσκα-χύμα προϊόντα.

Nielsen: Ανοδικά κινήθηκε η αγορά την εβδομάδα πριν το Πάσχα

Αυξημένες πωλήσεις κατέγραψε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) την εβδομάδα πριν το Πάσχα. Αντίθετα με τα άλλα προϊόντα κινήθηκαν τα ποτά, τα οποία παρουσίασαν αρνητική τάση.

Ειδικότερα με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen, η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου στο σύνολό της κινήθηκε θετικά σε αξία, στο 2,5%, την εβδομάδα πριν το Πάσχα (εβδομάδα 14η, 2-8 Απριλίου 2018) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (εβδομάδα 15η, 10-16 Απριλίου 2017).

Τα Φρέσκα/ Χύμα Προϊόντα εμφάνισαν οριακά θετική τάση στο 0,4%, ενώ τα FMCGs (ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά) αθροιστικά κινούνται επίσης θετικά με ποσοστό +2,8%.

Πιο συγκεκριμένα, οι κατηγορίες των τροφίμων, στο σύνολό τους, κινήθηκαν θετικά στο +3,8%, ενώ αντίθετα τα Ποτά παρουσίασαν αρνητική τάση της τάξης του -1,8.

Τέλος, οι κατηγορίες Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και οι κατηγορίες Οικιακής Χρήσης παρουσίασαν θετικές τάσεις στο +4,8% και +5,2% αντίστοιχα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v