Χρ. Σπίρτζης: Προσλήψεις στα μέσα μεταφοράς εντός του έτους

«Οι προσλήψεις θα γίνουν προφανώς μέσω ΑΣΕΠ, προφανώς με ορθολογισμό, προφανώς με απόλυτο κριτήριο το τι πραγματικά χρειάζονται», δηλώνει ο υπουργός Υποδομών.

Χρ. Σπίρτζης: Προσλήψεις στα μέσα μεταφοράς εντός του έτους

«Στον τομέα των υποδομών πρέπει να κάνουμε πολλά βήματα, όχι απλώς να ονοματίσουμε τα έργα που πρέπει να γίνουν, αλλά να δώσουμε πραγματική υπόσταση σε μία σειρά από θεσμικές τομές που έχουν γίνει, ώστε να μπουν στη ζωή μας και να δει ο πολίτης τη διαφορετική λειτουργία και τον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο γίνονται τα δημόσια έργα. Και βέβαια, ένα συγκεκριμένο, ιεραρχημένο, αξιολογημένο σχέδιο υποδομών, για όλη τη χώρα. Να ξέρουμε όλοι ποιες είναι οι υποδομές που πρέπει να γίνουν, ποιο είναι το σχέδιο, γιατί αυτή η ιεράρχηση και όχι κάποια άλλη».

Αυτό δήλωσε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό "105,5 Στο Κόκκινο", ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, τονίζοντας ότι «η μεγάλη προτεραιότητα πλέον πρέπει να δοθεί στις μεταφορές, στα μαζικά μέσα μεταφοράς και στην ποιοτική τους αναβάθμιση. Πόσο κοστίζουν στον πολίτη στην καθημερινότητα, τι ποιότητα έχουν και τι ποσότητα, στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, σε όλη την Ελλάδα. Δεν μπορεί η χώρα να περιμένει, με μία νεοφιλελεύθερη λογική μη σχεδιασμού και υποστελέχωσης σε σειρά κρίσιμων τομέων. Δεν είναι π.χ. δυνατόν να μην έχουμε οδηγούς στα λεωφορεία, να μην έχουμε μηχανοδηγούς στα τρένα και στο μετρό, να μην έχουμε ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, γιατί το κόστος για τους αντίστοιχους οργανισμούς είναι πολλαπλάσιο».

Θα υπάρξει πρόγραμμα ενίσχυσης με ανθρώπινο δυναμικό για τους συγκεκριμένους φορείς, επιβεβαίωσε ο κ. Σπίρτζης, «προφανώς, θα είναι κερδοφόρο για αυτούς τους οργανισμούς». Οι προσλήψεις θα γίνουν «προφανώς μέσω ΑΣΕΠ, προφανώς με ορθολογισμό, προφανώς με απόλυτο κριτήριο το τι πραγματικά χρειάζονται».

Αναφερόμενος στη σημερινή κατάσταση, ο κ. Σπίρτζης επιβεβαίωσε ότι το προηγούμενο διάστημα και με την τουριστική περίοδο στην κορύφωσή της, υπήρχαν περιπτώσεις που στην «μπλε γραμμή» του μετρό κινείτο συρμός ανά 20 λεπτά, ενώ «υπάρχουν και χειρότερα, λόγω έλλειψης προσωπικού, απαγόρευσης προσλήψεων σε κρίσιμες ειδικότητες, ενός δογματισμού που υπάρχει», καθώς «έχουμε αποδείξει ότι αυτά που πληρώνουν οι Οργανισμοί σε ρεπό και σε υπερωρίες είναι πολλαπλάσια του να κάνουν τις απαραίτητες προσλήψεις».

Όπως προανήγγειλε, οι σχετικές κινήσεις για την ενίσχυση των μαζικών μεταφορών με προσωπικό «θα γίνουν μέσα στον χρόνο», ενώ σημείωσε ότι «ο προγραμματισμός δεν είναι προσλήψεις για να κάνουμε προσλήψεις, γίνεται μεγάλη προσπάθεια αναθεώρησης του πώς λειτουργούν οι αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Ο ΟΑΣΑ και ο ΟΣΕΘ (ο αντίστοιχος φορέας της Θεσσαλονίκης) θα έχουν σχεδιασμό σε επίπεδο νομού και όχι μόνο στον χώρο ευθύνης του. Θα εντάξουν στον σχεδιασμό και τα ΚΤΕΛ στις περιφερειακές ενότητες Αττικής και Θεσσαλονίκης αντίστοιχα. Τότε θα πρέπει να αναλύσουμε τις πραγματικές ανάγκες σε αυτούς τους οργανισμούς και τα διαφορετικά στάδια για την εξέλιξη και την παράδοση του μετρό στη Θεσσαλονίκη (δοκιμαστικά το 2019 και κανονικά το 2020) και την επέκταση στην Αθήνα, με την έναρξη του έργου της Γραμμής 4».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v