Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στην Κρήτη ο Γκριμάλντι

Ευρεία συνάντηση διοίκησης των Μινωικών - ομίλου Γκριμάλντι βρίσκεται από το πρωί σε εξέλιξη, όπου εξετάζονται θέματα πρωτίστως εμπορικών συνεργιών. "Δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση", δηλώνουν πηγές προσκείμενες στη ΜΙΝΟΑ.

Στην Κρήτη ο Γκριμάλντι
Ευρεία συνάντηση μεταξύ της διοίκησης των Μινωικών Γραμμών και του ομίλου Γκριμάλντι βρίσκεται από το πρωί σε εξέλιξη, όπου εξετάζονται θέματα πρωτίστως εμπορικών συνεργιών.

Αυτό που επιδιώκεται είναι να διαμορφωθούν, εφόσον καταστεί δυνατό, κοινές γραμμές άσκησης πολιτικής σε θέματα που αφορούν στην προβολή προϊόντων και των δύο πλευρών, διαφημιστικών προγραμμάτων και ενδεχομένως τιμολογιακής πολιτικής (στο πλαίσιο, για παράδειγμα, χρήσης κοινών κωδικών κράτησης, εκπτώσεων - προσφορών).

"Καμία απόφαση δεν έχει ληφθεί για οτιδήποτε", διαβεβαίωναν με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο προς το euro2day.gr πηγές προσκείμενες στη διοίκηση των Μινωικών Γραμμών.

Στο Ηράκλειο της Κρήτης βρίσκεται πολυπληθέστατη ναπολιτάνικη αντιπροσωπεία με τον γνωστό εφοπλιστή κ. Εμανουέλε Γκριμάλντι ο οποίος δείχνει για ακόμα μία φορά τις γαστριμαργικές αδυναμίες του σε γνωστά στέκια του νομού Ηρακλείου.

Το ενδεχόμενο αναδιάρθρωσης των δρομολογίων των Μινωικών Γραμμών είναι απόλυτα εξαρτώμενο από το κόστος πετρελαίου - λειτουργίας. Η εταιρία υπολογίζει πως το κόστος καυσίμων θα εκτιναχτεί φέτος στα 80 εκατ. ευρώ από 57 εκατ. ευρώ πέρυσι, καλύπτοντας έως και το 60% του συνολικού κόστους λειτουργίας.

Αυτήν την περίοδο η εταιρία έχει δρομολογημένα τα πλοία ΕΥΡΩΠΗ και ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ στη γραμμή της Αγκόνας και τα ΙΚΑΡΟΣ και ΠΑΣΙΦΑΗ ΠΑΛΑΣ στη γραμμή της Βενετίας.

Αυτό που μεταξύ άλλων εξετάζεται, πάντα σύμφωνα με την ίδια πηγή, είναι το ενδεχόμενο μελλοντικής αντικατάστασης των δύο μονάδων που καλύπτουν την Αγκόνα. Αυτό, πάντα θεωρητικά σε αυτή τη φάση, θα μπορούσε να συμβεί μόνο με την παράδοση δύο πλοίων που ναυπηγούνται αυτή την περίοδο στη μονάδα Fincantieri από τον όμιλο Γκριμάλντι.

Πρόκειται για δύο υπερσύγχρονες μονάδες, ανάλογες του Cruise Roma, που θα είναι έτοιμες να "βραχούν" μετά το πρώτο τρίμηνο του 2009.

Μέχρι τότε οποιαδήποτε αναφορά δεν μπορεί να ξεπερνά το θεωρητικό πλαίσιο.

Τέλος, η ίδια πηγή, όσον αφορά στη συμμετοχή των Μινωικών στη Hellenic SeaWays, ουδεμία κουβέντα μπορεί να ξεκινήσει εάν δεν δοθεί τιμή τουλάχιστον ίδια αυτής του κ. Πάνου Λασκαρίδη στα 5,75 ευρώ ανά μετοχή.

Μ. Γελ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v