Kraft Foods: Προχωρά σε μειώσεις τιμών 5-8%

Σε μείωση των τιμών της τάξεως του 5-8% στο 10% των κωδικών που διαθέτει στην ελληνική αγορά θα προχωρήσει την επόμενη χρονιά η Kraft Foods Hellas.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Kraft Foods: Προχωρά σε μειώσεις τιμών 5-8%
Σε μείωση των τιμών της τάξεως του 5-8% στο 10% των κωδικών που διαθέτει στην ελληνική αγορά θα προχωρήσει την επόμενη χρονιά η Kraft Foods Hellas η διοίκηση της οποίας είναι αποφασισμένη να μην προχωρήσει σε αύξηση στις τιμές των υπολοίπων προϊόντων της.

Αυτό ανέφερε μεταξύ των άλλων ο Managing Director της Kraft Foods Hellas Λευτέρης Χαλουλάκος κατά τη διάρκεια ενημέρωσης δημοσιογράφων σημειώνοντας ότι υπάρχει ισχυρή πίεση για αύξηση στις τιμές των προϊόντων από τη μητρική εταιρία λόγω της αύξησης που σημειώνουν τα εμπορεύματα.

Συγκεκριμένα έφερε ως παράδειγμα τη διεθνή τιμή του κακάο, η οποία έχει αυξηθεί τους τελευταίους μήνες κατά 15% ενώ έχει υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Ο κ. Χαλουλάκος ανέφερε επίσης ότι οι μέσες τιμές στην αγορά φέτος είναι χαμηλότερες σε σχέση με πέρυσι, σημειώνοντας παράλληλα η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει σε προωθητικές ενέργειες.

Σε ότι αφορά την πορεία των οικονομικών μεγεθών της σημείωσε ότι φέτος μετά από 10 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης θα κλείσει με μείωση πωλήσεων της τάξεως του 6%, ενώ σε ότι αφορά στην κερδοφορία της η κάμψη θα είναι μεγαλύτερη.
 
Σημείωσε ότι οι κατηγορίες των τροφίμων, κυρίως καφές και τυροκομικά, κινούνται με σταθερές πωλήσεις, ενώ σχετική πτώση εμφανίζουν τα προϊόντα αυθόρμητης αγοράς, όπως οι τσίκλες και οι σοκολάτες οι πωλήσεις των οποίων καταγράφουν μείωση της τάξεως του 4,5%.

Πάντως τα μηνύματα από το νέο λανσάρισμα των προϊόντων καφέ και ροφημάτων Tassimo αλλά και της πολυμηχανής παρασκευής ροφημάτων Tassimo, είναι ιδιαίτερα θετικά.

Σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα η πώληση των μηχανών παρασκευής ροφημάτων Tassimo -αποτέλεσμα της συνεργασίας της Kraft με την Bosch-, έχει ήδη ξεπεράσει τους αρχικούς στόχους πωλήσεων των 13.000 μηχανών. Εν τω μεταξύ πρόσφατα ολοκληρώθηκε επένδυση στο εργοστάσιο Παυλίδης, ύψους 2,5 εκατ. ευρώ, που αφορά στην προσθήκη πρωτοπόρου μηχανής συσκευασίας.

Σημειώνεται ότι με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης Kraft Foods – Cadbury θα δημιουργηθεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες παγκοσμίως στο χώρο των τροφίμων. Ένας ισχυρός όμιλος στα snacks και ζαχαρώδη, με ετήσιο κύκλο εργασιών που ανέρχεται περίπου στα 50 δισ. δολάρια.

Στην Ελλάδα, οι δύο οργανισμοί ενοποιούνται σε μία εταιρία με κύκλο εργασιών περίπου 220 εκατ. ευρώ, βάσει των οικονομικών στοιχείων του 2009, που απασχολεί 580 εργαζόμενους.

Αναφερόμενος στη συγχώνευση, ο Γενικός Διευθυντής κ. Χαλουλάκος τόνισε «η Kraft είναι παρούσα στην ελληνική αγορά με πολλές τοπικές και διεθνείς μάρκες και θα συνεχίσει να προσφέρει άριστα, ποιοτικά προϊόντα, με πρώτο μέλημα τον καταναλωτή.

Πάγια πολιτική μας είναι να δίνουμε έμφαση στην κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών σε όλα τα επίπεδα, να διατηρούμε χαμηλές τιμές, να επενδύουμε σε καινοτόμα προϊόντα, να βλέπουμε μπροστά με αισιοδοξία και με υψηλούς αναπτυξιακούς στόχους».

Η παραγωγική δραστηριότητα της νέας εταιρίας περιλαμβάνει δύο μονάδες, το εργοστάσιο σοκολάτας Παυλίδης στην Αθήνα, όπου απασχολούνται 180 άτομα, και το εργοστάσιο παραγωγής τσίκλας και καραμέλας στον Κόρινθο, όπου απασχολούνται 40 άτομα.

Η νέα ενοποιημένη εταιρία απευθύνεται στους χιλιάδες έλληνες καταναλωτές με ένα διευρυμένο καλάθι από γνωστά προϊόντα, όπως οι σοκολάτες Lacta, Παυλίδης Υγείας και Παυλίδης Γεμιστές, σοκολατάκια Παυλίδης Gioconda, 3Bit, Kiss, Merenda, τυρί κρέμα Philadelphia, μαγιονέζα και κέτσαπ Kraft, μπισκότα Oreo, καφές φίλτρου Jacobs, εσπρέσο Jacobs, Maxwell House, ροφήματα Tassimo, ρόφημα σοκολάτας Lacta και Cadbury, τσίκλες Trident, V6, Dentyne, καραμέλες Halls, τσιχλόφουσκα Bubbaloo.

Τα περισσότερα από τα προϊόντα αυτά κατέχουν την 1η θέση στα μερίδια αγοράς της κατηγορίας τους.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v