Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Foodlink: Αύξηση πωλήσεων, πτώση κερδών

Αύξηση πωλήσεων κατά 6,3% τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και σε επίπεδο μητρικής συνεπεία της δυναμικότητας του κλάδου των Logistics πέτυχε πέρυσι σε σχέση με το 2009 η Φουντλίνκ τα καθαρά κέρδη της οποίας μειώθηκαν κατά 9,3%.

Foodlink: Αύξηση πωλήσεων, πτώση κερδών
Αύξηση πωλήσεων κατά 6,3% τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και σε επίπεδο μητρικής συνεπεία της δυναμικότητας του κλάδου των Logistics πέτυχε πέρυσι σε σχέση με το 2009 η Φουντλίνκ τα καθαρά κέρδη της οποίας μειώθηκαν κατά 9,3% σε επίπεδο ομίλου και κατά 11,64% σε επίπεδο μητρικής.

Συγκεκριμένα οι πωλήσεις σε επίπεδο ομίλου ανήλθαν σε 17,787 εκατ. ευρώ και σε επίπεδο μητρικής σε 17,784 εκατ. ευρώ. Εν αντιθέσει με τις πωλήσεις τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη υποχώρησαν στα 1,374 εκατ. ευρώ από 1,515 εκατ. ευρώ το 2009 και της μητρικής στα 1,358 εκατ. ευρώ από 1,537 εκατ. ευρώ.

Αποτέλεσμα τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους για την εταιρία αλλά και για τον Όμιλο διαμορφώνονται στο 7,7% επί του τζίρου, μειωμένα και αυτά σε σχέση με την προηγούμενη χρήση που είχαν διαμορφωθεί στο επίπεδο του 9%.
 
Σε ότι αφορά στον συντελεστή μικτού κέρδους αυτός διαμορφώθηκε πέρυσι στα επίπεδα του 20%, τόσο για τον Όμιλο όσο και για την εταιρία. Παρέμεινε δηλαδή στα ίδια επίπεδα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2009.

Από τη άλλη πλευρά τα έξοδα Διοίκησης και Διάθεσης διαμορφώθηκαν στο ποσό των 2.039.507 € για τον Όμιλο και των 2.026.878 € για την εταιρία έναντι 1.499.798€ και 1.473.360€ για τον Όμιλο και την εταιρία το 2009, με αποτέλεσμα να αντιπροσωπεύουν το 11,5% επί του τζίρου έναντι 9% το 2009.

Εν τω μεταξύ τη μη διανομή μερίσματος για τη χρήση του 2010 θα προτείνει το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας κατά τη διάρκεια της τακτικής γενικής συνέλευση της εταιρείας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v