Κυριακίδης: Κίνα και… ΕΣΣΔ ανέβασαν τα κέρδη

Κύκλο εργασιών 20,76 εκατ. ευρώ (έναντι 30,86 εκατ.), μικτά κέρδη 11,68 εκατ. (έναντι 9,86 εκατ.) και καθαρά κέρδη 3,86 εκατ. ευρώ, σημείωσε στο πρώτο μισό του 2011 ο Όμιλος Μάρμαρα Κυριακίδη.

Κυριακίδης: Κίνα και… ΕΣΣΔ ανέβασαν τα κέρδη
Κύκλο εργασιών 20,76 εκατ. ευρώ (έναντι 30,86 εκατ.), μικτά κέρδη 11,68 εκατ. (έναντι 9,86 εκατ.) και καθαρά κέρδη 3,86 εκατ. ευρώ, δηλαδή αυξημένα κατά 120% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο σημείωσε στο πρώτο μισό του 2011 ο Όμιλος Μάρμαρα Κυριακίδη.

Στο μέτωπο των ταμιακών ροών, το αποτέλεσμα ήταν θετικό (+3,1 εκατ. οι λειτουργικές, -1,04 εκατ. οι επενδυτικές) με αποτέλεσμα να μειωθεί ο καθαρός δανεισμός του Ομίλου στο πρώτο φετινό εξάμηνο.

Η αύξηση του μικτού κέρδους παρά την υποχώρηση του ύψους των πωλήσεων οφείλεται στο πολύ διευρυμένο περιθώριο μικτού κέρδους που από το 31,97% εκτινάχθηκε στο 56,27%. Η εξέλιξη αυτή είναι αποτέλεσμα της έμφασης που δόθηκε για μείωση της αγοράς μαρμάρων από τρίτους και στην εντατικοποίηση εκμετάλλευσης ίδιων λατομείων.

Η διοίκηση του εισηγμένου Ομίλου αναμένει πως οι πωλήσεις του δεύτερου εξαμήνου θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με αυτά του πρώτου εξαμήνου. Δηλώνει μάλιστα συγκρατημένα αισιόδοξη ως προς την εξέλιξη των πωλήσεων, λόγω κυρίως της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, γιατί τα μηνύματα από τις εμπορικές συμφωνίες που διαπραγματεύεται και από αυτές που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της Κυριακίδης, με τη μεγάλη άνοδο της τιμής του πετρελαίου που σημειώθηκε τα τελευταία χρόνια, οι χώρες της Μέσης Ανατολής και της πρώην Σοβιετικής Δημοκρατίας, συγκέντρωσαν πλούτο που επιτρέπει στην εταιρεία να συνεχίζει να πουλά τα προϊόντα της στις χώρες αυτές με τον ίδιο ρυθμό, παρά την δυσμενή οικονομική συγκυρία.

Επίσης, η μεγάλη ανάπτυξη της κινεζικής οικονομίας τα τελευταία χρόνια, συντηρεί ένα σημαντικό τζίρο για την εταιρεία, ο οποίος αναμένεται να συνεχιστεί και στην επόμενη χρήση.

Στ.Κ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v