Attica Group: Στα 111,4 εκατ. ο τζίρος στο 6μηνο

Στα 33,98 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι ζημιές μετά φόρων της Attica Group στο α' εξάμηνο 2011 έναντι ζημιών 31,99 εκατ.το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους εξαιτίας της αύξησης του κόστους των καυσίμων.

Attica Group: Στα 111,4 εκατ. ο τζίρος στο 6μηνο
Στα 33,98 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι ζημιές μετά φόρων της Attica Group στο α' εξάμηνο 2011 έναντι ζημιών 31,99 εκατ.το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους εξαιτίας της αύξησης του κόστους των καυσίμων.

Αναλυτικότερα, το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group ανακοινώνει τα αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2011 τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 111,46 εκατ. (Ευρώ 125,79 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2010) και Ενοποιημένες Ζημίες προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ -16,56 εκατ. (Ευρώ -7,29 εκατ.).

Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group στα οποία περιλαμβάνονται κέρδη Ευρώ 3,9 εκατ. από την πώληση του Superferry II, παρουσιάζουν Ζημίες μετά από Φόρους Ευρώ 33,98 εκατ. (Ζημίες Ευρώ 31,99 εκατ.).

Σημαντικός παράγων στη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων είναι η διεθνής τιμή του πετρελαίου από όπου ορίζεται η τιμή των ναυτιλιακών καυσίμων που καταναλώνουν τα πλοία του Ομίλου.

Το α΄ εξάμηνο του 2011, το κόστος καυσίμων αυξήθηκε κατά 26% σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2010 επιβαρύνοντας σημαντικά τα έξοδα λειτουργίας των πλοίων.

Με γνώμονα τη θωράκιση του Ομίλου, η Διοίκηση της Attica Group, ολοκλήρωσε με επιτυχία στις αρχές του έτους μία αύξηση κεφαλαίου Ευρώ 24,3 εκατ. και προέβη στην πώληση του πλοίου Superferry II που προσέθεσε στα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου Ευρώ 2,6 εκατ. Tην 30η Ιουνίου 2011, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανέρχονταν σε Ευρώ 11,1 εκατ. έναντι Ευρώ 26,5 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2010.

Τα οικονομικά στοιχεία του α΄ εξαμήνου 2011 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2010 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 30η Ιουνίου, 2011 Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων Ευρώ 456,96 εκατ. (Ευρώ 471,05 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου, 2010) και Πάγια Στοιχεία (πλοία) αξίας Ευρώ 725,71 εκατ. (Ευρώ 738,24 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου, 2010).

Στα αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου του 2011 περιλαμβάνονται καταβληθέντες χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα Ευρώ 5,56 εκατ. έναντι Ευρώ 4,66 εκατ. το α΄ εξάμηνο του προηγούμενου έτους και αποσβέσεις Ευρώ 13,65 εκατ. έναντι Ευρώ 13,53 εκατ. την ίδια περίοδο το 2010.

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ – ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Κατά το α΄ εξάμηνο του 2011 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με πέντε πλοία Superfast και οκτώ πλοία Blue Star (μέχρι την πώληση του Superferry II). Σύμφωνα με τα στοιχεία των Ελληνικών λιμεναρχείων, η συνολική κίνηση στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας σημείωσε μείωση 7% σε επιβάτες, αύξηση 1% σε Ι.Χ. οχήματα και μείωση 6% σε φορτηγά οχήματα σε συνολικά 8% λιγότερα δρομολόγια στο αντίστοιχο εξάμηνο του 2010.

Στις γραμμές αυτές, τα πλοία της Attica Group, Superfast VI, Superfast XI, Superfast I και Superfast II, με 4% λιγότερα δρομολόγια από το α΄ εξάμηνο 2010, μετέφεραν 226.019 επιβάτες (μείωση 10,9%), 59.225 φορτηγά οχήματα (μείωση 2,2%) και 48.307 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 11,5%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες και φορτηγά οχήματα με μερίδια αγοράς 32% στους επιβάτες, 32% στα φορτηγά οχήματα και 29% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα στους πρώτους έξι μήνες του 2011. Τα μερίδια αγοράς προέρχονται από στοιχεία των Ελληνικών Λιμενικών Αρχών.

Στις γραμμές εσωτερικού ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε στις θαλάσσιες συνδέσεις Πειραιάς-Κυκλάδες, Πειραιάς-Δωδεκάνησα και Πειραιάς-Ηράκλειο. Εκτελώντας συνολικά 23% λιγότερα δρομολόγια από το α΄ εξάμηνο του 2010, τα πλοία του Ομίλου Attica, Blue Star 1, Blue Star 2, Blue Star Paros, Blue Star Naxos, Blue Star Ithaki, Superferry II (μέχρι τέλη Φεβρουαρίου), Blue Horizon (μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου), Διαγόρας και Superfast XII μετέφεραν 1.388.224 επιβάτες, (μείωση 19,3%), 64.112 φορτηγά οχήματα (μείωση 17,8%) και 164.895 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 27,5%).

ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ SUPERFAST FERRIES ΚΑΙ ΑΝΕΚ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΤΡΑΣ-ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ-ΑΝΚΟΝΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Στις 24 Μαΐου 2011, η Attica A.E. Συμμετοχών και η ΑΝΕΚ Α.Ε. ανακοίνωσαν την υπογραφή συμφωνίας για την εκτέλεση συνδυασμένων δρομολογίων από πλοία των δύο εταιριών στη διεθνή γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα και στην ακτοπλοϊκή γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο.

Με τη νέα συνεργασία η οποία ξεκίνησε στις αρχές Ιουνίου 2011 και είναι τριετούς διάρκειας, επιτυγχάνεται η σημαντική αναβάθμιση της γραμμής Πειραιά–Ηρακλείου μέσω της δρομολόγησης του νεότευκτου και σύγχρονου πλοίου Olympic Champion. Παράλληλα επιτυγχάνεται η αναπροσαρμογή της προσφερόμενης χωρητικότητας στη γραμμή Πάτρας–Ηγουμενίτσας–Ανκόνα ώστε να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της γραμμής, με ταυτόχρονη διατήρηση των υψηλών υπηρεσιών που προσφέρονται.


ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v