Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Carrefour Μαρινόπουλος:Φρένο στο επενδυτικό πλάνο

Στάση αναμονής μέσω και του παγώματος των σχεδίων του για περαιτέρω επέκταση αποφάσισε να κρατήσει ο γαλλικός όμιλος Carrefour στην Ελλάδα, επαναπροσδιορίζοντας το business plan του.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτσης
Carrefour Μαρινόπουλος:Φρένο στο επενδυτικό πλάνο
Στάση αναμονής μέσω και του παγώματος των σχεδίων του για περαιτέρω επέκταση αποφάσισε να κρατήσει ο γαλλικός όμιλος Carrefour στην Ελλάδα, επαναπροσδιορίζοντας το business plan του, σε μια προσπάθεια να αναστρέψει την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει.

Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, το πλάνο για την ελληνική αγορά, οι επιδόσεις της οποίας μαζί με αυτές της Ιταλίας ήταν, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην εξαμηνιαία έκθεση του ομίλου, απογοητευτικές, περιλαμβάνει πάγωμα του πλάνου για μεγαλύτερη επέκταση, αναθεώρηση προς τα κάτω του σχεδίου για τη δημιουργία καταστημάτων Planet στα 10 από 14, που είχε αρχικά προβλεφθεί, και καμία επένδυση στο remodelling καταστημάτων μέχρι το 2013 από 23 που ήταν ο προηγούμενος στόχος.
 
Το μόνο πάντως στο οποίο δεν έπεσε μαχαίρι από τον γαλλικό όμιλο ήταν η μετατροπή των υπόλοιπων DIA σε καταστήματα Carrefour.

Η αλλαγή σχεδίων στην Ελλάδα σχετίζεται με τη γενικότερη αλλαγή εμπορικής και επενδυτικής πολιτικής που αποφάσισε να ακολουθήσει ο γαλλικός λιανεμπορικός όμιλος στο σύνολο σχεδόν των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται, η διοίκηση του οποίου εκτιμά ότι τα λειτουργικά κέρδη του για το σύνολο της χρήσης θα καταγράψουν μείωση 15%.

Σημειώνεται ότι το πρώτο εξάμηνο του έτους ο όμιλος Carrefour εμφάνισε ζημίες 249 εκατ. ευρώ, όταν την αντίστοιχη περίοδο του 2010 είχε καταγράψει κέρδη 97 εκατ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά του κέρδη μειώθηκαν στο εξάμηνο κατά 22%, στα 772 εκατ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,8%, στο 1,261 δισ. ευρώ, ενώ η μείωση ήταν ακόμη μεγαλύτερη στο 7,3% αν η σύγκριση γίνει στα ίδια καταστήματα. Την ίδια ώρα, πάντως, ο όμιλος Carrefour Μαρινόπουλου συνεχίζει το επιθετικό προωθητικό του πρόγραμμα, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη θέση και το μερίδιό του στην αγορά.

Στο πλαίσιο αυτό, έως και τις 13 Σεπτεμβρίου σε όλα τα καταστήματα Carrefour και Carrefour Μαρινόπουλος με την αγορά δύο όμοιων προϊόντων οι καταναλωτές θα κερδίζουν έκπτωση 70% στην τιμή του δεύτερου.

Έτσι, επιλέγοντας διπλές συσκευασίες τροφίμων, ειδών προσωπικής υγιεινής και προϊόντων καθαρισμού, οι πελάτες της Carrefour Μαρινόπουλος θα επωφελούνται στην πράξη, καταβάλλοντας μόνο το 30% της αξίας για τη δεύτερη συσκευασία.

Παράλληλα, έως και τις 17 Σεπτεμβρίου, η Carrefour Μαρινόπουλος θα διαθέτει τα σχολικά είδη στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς, όπως αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο