Simply Burgers: Επέκταση σε Δυτική Ευρώπη

Επέκταση της εταιρίας στην Δυτική Ευρώπη και την ελληνική περιφέρεια εξετάζουν οι ιδρυτές των Simply Burgers, Άρης και Μπράιαν Κάρεϋ. Παράλληλα, στοχεύουν σε μετεξέλιξη των καταστημάτων και σε dine in.

Simply Burgers: Επέκταση σε Δυτική Ευρώπη
Το δικό τους αμερικανικό όνειρο επί ελληνικού εδάφους ζουν οι ελληνοαμερικανοί ιδρυτές και βασικοί μέτοχοι της αλυσίδας Simply Burgers, Άρης και Μπράιαν Κάρεϋ.

Με μόλις 35.000 ευρώ αρχικό κεφάλαιο από την οικογένεια, φίλους και τις …πιστωτικές τους κάρτες τα δύο αδέλφια αποφάσισαν στις αρχές της περασμένης δεκαετίας να «μεταναστεύσουν» από την Καλιφόρνια στην Ελλάδα και να αναζητήσουν την τύχη τους στα πάτρια εδάφη!. Εννέα χρόνια μετά και έχοντας αφήσει τόσο οι ίδιοι, όσο και η ίδια η χώρα, πίσω τους την «χρυσή» εποχή των μέσων της περασμένης δεκαετίας, οι κ.κ. Άρης και το Μπράιαν Κάρεϋ εμφανίζονται αισιόδοξοι για το μέλλον εκτιμώντας ότι η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες.

Φυσικά οι καιροί είναι δύσκολοι ακόμη και για όσους δραστηριοποιούνται στο φαγητό και παραμένουν …αισιόδοξοι. Ένα δεδομένο που το λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους για τις επόμενες κινήσεις τους. Για τον λόγο αυτό άλλωστε τα σχέδιά τους για το μέλλον θα είναι προσεκτικά και στοχευμένα.

Ωστόσο τους δελεάζει η σκέψη για επέκταση της αλυσίδας και σε κάποιες επιλεγμένες αγορές της Δυτικής Ευρώπης –έχουν κάνει σχετική έρευνα σε Γερμανία, Γαλλία και Μ. Βρετανία- αλλά και η είσοδός τους και στην ελληνική περιφέρεια, όπου σήμερα διαθέτουν μόνο ένα κατάστημα στη Θεσσαλονίκη. Στόχος η λειτουργία ακόμη 2-3 καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη και το «άνοιγμα» στην αγορά της Πάτρας, όπως και σε άλλες πόλεις της περιφέρειας, ταυτόχρονα με την περαιτέρω ανάπτυξη εντός Αττικής.

Την ίδια ώρα και ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής στοχεύουν σε περαιτέρω μείωση του κόστους λειτουργίας έχοντας πετύχει ήδη από τις αρχές του έτους μείωση του κατά 10%. Στο πλαίσιο αυτό επαναδιαπραγματεύονται τα ενοίκια των καταστημάτων, -σε κάποια από τα 17 καταστήματα που διατηρούν η μείωση έφθασε ακόμη και το 30%- ενώ βολιδοσκοπούν τις ευκαιρίες που υπάρχουν για μετεγκατάσταση κάποιων καταστημάτων τους σε κεντρικούς οδικούς άξονες –κάτι που έκαναν στην περίπτωση του καταστήματος του Χαλανδρίου- εκμεταλλευόμενοι τις ευκαιρίες που υπάρχουν.

Από την άλλη πλευρά και προκειμένου να εκμεταλλευτούν το κενό που υπάρχει στo casualdinning μετά και την έξοδο από την αγορά των Applebee’s, αποφάσισαν να μετεξελίξουν το μοντέλο των καταστημάτων τους τα οποία πέρα από delivery θα προσφέρουν και την υπηρεσία dine in. Η μετεξέλιξη αυτή των Simply Burgers εκτιμάται ότι θα ισοσκελίσει την πτώση του τζίρου της αλυσίδας που μπορεί σε επίπεδο εννεαμήνου να είναι μόλις 1% σε επίπεδο Σεπτεμβρίου όμως ξεπέρασε το 13%.

Ήδη όπως αναφέρει ο Μπράιαν Κάρεϋ, πρόεδρος των Simply Burgers το κατάστημα του Χαλανδρίου ενώ κατέγραφε πτώση στις πωλήσεις του 10% όταν ξεκίνησε η υπηρεσία dine in η πτώση όχι μόνο ισοσκελίστηκε αλλά η συγκεκριμένη υπηρεσία έφερε στο κατάστημα αύξηση καθαρών πωλήσεων κατά 30% με αποτέλεσμα οι συνολικές πωλήσεις του συγκεκριμένου καταστήματα να καταγράφουν σήμερα αύξηση 20%.

Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις της εταιρείας από το 2003 οπότε ξεκίνησε τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας στη Νέα Ερυθραία μέχρι και τον περασμένο Φεβρουάριο ξεπέρασαν το φράγμα των 50 εκατ. ευρώ και οι εγγεγραμμένοι πελάτες των 17 καταστημάτων, τον αριθμό των 300.000. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 400 εργαζόμενους στα καταστήματα αλλά και στην 800 τ.μ. κεντρική μονάδα παραγωγής της Αθήνας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v