ΕΨΑ: Ανοικτή σε συνεργασίες- Έμφαση στις εξαγωγές

Στην αντεπίθεση, με «όπλο» την ελληνικότητά και τα προϊόντα της, μεταξύ των οποίων και τα νέα βιολογικά αναψυκτικά που διαθέτει πλέον στην αγορά, περνά η βιομηχανία αναψυκτικών ΕΨΑ.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
ΕΨΑ: Ανοικτή σε συνεργασίες- Έμφαση στις εξαγωγές
Στην αντεπίθεση, με «όπλο» την ελληνικότητά και τα προϊόντα της, μεταξύ των οποίων και τα νέα βιολογικά αναψυκτικά που διαθέτει πλέον στην αγορά, περνά η βιομηχανία αναψυκτικών ΕΨΑ, η διοίκηση της οποίας εμφανίζεται ανοικτή σε συνεργασίες με ελληνικές εταιρείες σε όλα τα επίπεδα πλην της μετοχικής.

Την ίδια ώρα, η εταιρεία η οποία μετρά περισσότερες από επτά δεκαετίες ιστορίας στην αγορά των αναψυκτικών, εστιάζει τις προσπάθειές στην ενίσχυση των μεριδίων της –ακόμη και αν χρειασθεί να θυσιαστούν τα αποτελέσματά της όπως έγινε την περασμένη χρήση- αλλά και στον τριπλασιασμό των εξαγωγών της τα επόμενα χρόνια.

Συγκεκριμένα έχει στόχο την ανάπτυξη του δικτύου της, αλλά και την περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών. Οι τελευταίες σήμερα αντιπροσωπεύουν το 5% του τζίρου της και στόχος είναι να φθάσουν στο 10%-15%.

Σε ότι αφορά στο προϊοντικό κομμάτι η εταιρεία λανσάρει το διάστημα αυτό τα πρώτα ελληνικής παραγωγής βιολογικά αναψυκτικά τα "ΕΨΑ bio", φιλοδοξώντας να ενισχύσει πωλήσεις και μερίδια, αν και όπως ανέφερε η διοίκηση της δεν αποκλείεται να υπάρξει κάποιος έστω και μικρός «κανιβαλισμός» με τα προϊόντα που διαθέτει η εταιρεία στην αγορά.

Ωστόσο εκτιμά ότι η ανταγωνιστική τιμή στην οποία διατίθενται τα συγκεκριμένα προϊόντα -0,86 ευρώ η φιάλη- σε σχέση με τα αντίστοιχα προϊόντα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά θα αποτελέσει ισχυρό δέλεαρ για τους καταναλωτές.

Όπως ανέφερε χθες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, κ. Μιχάλης Τσαούτος, η ΕΨΑ έχει σήμερα τη δυνατότητα να παράγει την συγκεκριμένη σειρά προϊόντων, μετά την ολοκλήρωση επένδυσης ύψους 6 εκατ. ευρώ, με την οποία εκσυγχρονίσθηκε ο μηχανολογικός εξοπλισμός και αυξήθηκε η δυναμικότητα παραγωγής του εργοστασίου κατά 60%.

Από εδώ και πέρα στα σχέδια της βιομηχανίας είναι πέρα από την κυκλοφορία και νέων προϊόντων η μεγαλύτερη κάλυψη των σημείων διανομής, προκειμένου να αυξήσει τζίρο και μερίδιο το οποίο σύμφωνα με τη Nielsen υπολογίζεται πανελλαδικά στο 1,5% και σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας στο 2,5%.

Σε ό,τι αφορά στην πορεία των μεγεθών της, η εταιρεία εκτίμησε ότι ο τζίρος θα παραμείνει στα επίπεδα του 2010 ή θα διαμορφωθεί ελαφρώς χαμηλότερα.

Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις της ΕΨΑ διαμορφώθηκαν πέρυσι στα 9,72 εκατ. ευρώ έναντι 11,07 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2009, ενώ εμφάνισε ζημίες ύψους 693 χιλ. ευρώ, έναντι κερδών 226 χιλ. ευρώ το 2009.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v