Forthnet: Αύξησε 22,6% τα EBITDA στο Q3

Στα 20,6 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 22,6% σε ετήσια βάση, διαμορφώθηκαν τα προσαρμοσμένα EBITDA της Forthnet στο γ' τρίμηνο.

Forthnet: Αύξησε 22,6% τα EBITDA στο Q3
Στα 20,6 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 22,6% σε ετήσια βάση, διαμορφώθηκαν τα προσαρμοσμένα EBITDA της Forthnet στο γ' τρίμηνο.

Τα συνολικά έσοδα της εταιρίας αυξήθηκαν οριακά κατά 0,4% στα 102,2 εκατ. ευρώ ενώ αύξηση 3,6 ποσοστιαίων μονάδων εμφάνισαν και τα περιθώρια του προσαρμοσμένου EBITDA.

Παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία, η πελατειακή βάση του Ομίλου διευρύνεται τόσο σε επίπεδο συνδυαστικών πακέτων (επιπλέον 4.906 νοικοκυριά), όσο και σε επίπεδο συνδρομητών δορυφορικής τηλεόρασης Nova (επιπλέον 25.916 συνδρομητές σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο). Επιπλέον, εξακολουθεί να αυξάνει και η πελατειακή βάση σε επίπεδο υπηρεσιών broadband, παρά τη γενικότερη στάσιμη εικόνα της αγοράς.

Συνολικά, ο Όμιλος Forthnet στο 3ο τρίμηνο 2011, διαθέτει 757 χιλ. μοναδικά νοικοκυριά στην Ελλάδα στην πελατειακή του βάση, εκ των οποίων 373.178 είναι ενεργοί πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο LinkedinΤηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες

Η Forthnet συνέχισε να διευρύνει την πελατειακή της βάση. Οι συνδρομητές Broadband στο τέλος Σεπτεμβρίου έφτασαν τους 511 χιλ. με 8.938 χιλιάδες να προστίθενται στο 3ο τρίμηνο του 2011. Οι υπηρεσίες ΑΠΤΒ είναι ο κύριος μοχλός ανάπτυξης της εταιρίας και η ζήτηση αυτών των υπηρεσιών αναμένεται να παραμείνει ισχυρή.

Η Forthnet κατέχει την πρώτη θέση στην παροχή υπηρεσιών ΑΠΤΒ, με εκτιμώμενο συνολικό μερίδιο αγοράς 30,6% ενώ εκτιμά ότι απέσπασε συνολικά το 11,7% των νέων συνδρομητών κατά τη διάρκεια του 3ου τριμήνου.

Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης

Στο τέλος Σεπτεμβρίου 2011, οι ψηφιακοί συνδρομητές της NOVA στην Ελλάδα έφτασαν στους 366.144 που αποτελεί νέο ιστορικό υψηλό για 3ο τρίμηνο του έτους. Οι συνδρομητές αναλογικής πλατφόρμας στην Ελλάδα μειώθηκαν.

Οι συνολικοί συνδρομητές PayTV στην Ελλάδα για το 3ο τρίμηνο του 2011 έφτασαν τους 373.178 αυξημένοι κατά 9.564 χιλ. σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ενοποιημένα αποτελέσματα 3ου τριμήνου 2010

Τα συνολικά έσοδα του Ομίλου ανήλθαν στα €102,3 εκατ., μία αύξηση 0,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010. Τα έσοδα από υπηρεσίες ΑΠΤΒ αυξήθηκαν κατά 8,1% ακολουθώντας την αύξηση των συνδρομητών.

Η μείωση στα έσοδα της συνδρομητικής τηλεόρασης αποδίδεται κυρίως στις υπηρεσίες αναλογικής συνδρομητικής τηλεόρασης , στη διαφήμιση στην Ελλάδα και στις δραστηριότητες του Ομίλου στην Κύπρο.

Ως αποτέλεσμα του προγράμματος περιστολής εξόδων, το προσαρμοσμένο EBITDA για το 3ο τρίμηνο του 2011 ανήλθε στα €20,6 εκατ., αύξηση 22,6% συγκρινόμενη με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου χρόνου. Το περιθώριο του προσαρμοσμένου EBITDA για το 3ο τρίμηνο του 2011 ήταν 20,17%, παρουσιάζοντας αύξηση 3,6 ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με το 3ο τρίμηνο του 2010.


ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v