Nestle: Αύξηση 3,7% στον Ευρωπαϊκό Νότο

Οργανική ανάπτυξη 3,7% πέτυχε συνολικά σε Πορτογαλία, Ιταλία, Ελλάδα και Ισπανία η Nestle. Κόντρα στην κρίση χρέους που μαστίζει την Ευρώπη και δη τον Νότο η Nestle επέδειξε σημαντικές αντιστάσεις πετυχαίνοντας ανάπτυξη.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Nestle: Αύξηση 3,7% στον Ευρωπαϊκό Νότο
Οργανική ανάπτυξη 3,7% πέτυχε συνολικά σε Πορτογαλία, Ιταλία, Ελλάδα και Ισπανία η Nestle. Κόντρα στην κρίση χρέους που μαστίζει την Ευρώπη και δη τον Ευρωπαϊκό Νότο η Nestle επέδειξε σημαντικές αντιστάσεις πετυχαίνοντας ανάπτυξη.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση των ετήσιων αποτελεσμάτων του πολυεθνικού ομίλου Nestle για τη χρήση του 2011 που ανακοινώθηκαν σήμερα στη Δυτική Ευρώπη όλες οι αγορές ξεπέρασαν τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες επιτυγχάνοντας πραγματική εσωτερική ανάπτυξη.

Εξέλιξη η οποία αποδίδεται στις επενδύσεις της εταιρείας στην καινοτομία και στη σημαντική συμβολή που είχαν μάρκες όπως το Nescafe Dolce Gusto, το Nescafe Sensazione, το Maggi κ.α.

Υπενθυμίζεται ότι στην ελληνική αγορά από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2011 πουλήθηκαν περισσότερες από 8 εκ. κάψουλες δίνοντας στην NESCAFE Dolce Gusto την πρώτη θέση στην κατηγορία καψουλών (πηγή: Nielsen Scantrack plus Jan-Aug11).

Σε ότι αφορά το κομμάτι των επενδύσεων, η Nestle Ελλάς αναμένεται ότι θα συνεχίσει να επενδύει στη χώρα στο κομμάτι της παραγωγής, στα προϊόντα της αλλά και στους low food spenders μέσω της διάθεσης προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές.

Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια της περασμένης οικονομικής χρήσης η εταιρεία επένδυσε περί τα 8,5 εκατ. ευρώ. Αναμένεται ότι εφέτος το επενδυτικό της πρόγραμμα θα κινηθεί στο ύψος των 9 εκατ. ευρώ.

Αξίζει τέλος να αναφέρουμε ότι η Nestle Ελλάς βραβεύτηκε πέρυσι στην κατηγορία "Προτιμώμενος Προμηθευτής Τροφίμων και Ποτών 2011" (Preferred Supplier Food and Drink 2011), με βάση τα ευρήματα της σχετικής έρευνας που πραγματοποίησε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Στο πλαίσιο της έρευνας, οι υπεύθυνοι αγορών των μεγαλύτερων αλυσίδων super market της Ελλάδας κλήθηκαν να αξιολογήσουν οι ίδιοι τους προμηθευτές τους.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v