Νέα Διευθύντρια Marketing στη Μύθος Ζυθοποιία

Τα καθήκοντα της διευθύντριας Marketing στη Μύθος Ζυθοποιία ανέλαβε η Νίκη Συροπούλου, ιδρύτρια του TEDx Academy και στέλεχος με μακρόχρονη εμπειρία στον χώρο του marketing.

Νέα Διευθύντρια Marketing στη Μύθος Ζυθοποιία
Τα καθήκοντα της διευθύντριας Marketing στη Μύθος Ζυθοποιία ανέλαβε η Νίκη Συροπούλου, ιδρύτρια του TEDx Academy και στέλεχος με μακρόχρονη εμπειρία στον χώρο του marketing.

Η Νίκη Συροπούλου ξεκίνησε την καριέρα της το 1993 από την Procter & Gamble ως Assistant Brand Manager. Το 1996 εντάχθηκε στο δυναμικό της Σαράντης Α.Ε. όπου και παρέμεινε έως και το 2008, ως Group Director Cosmetics.
 
Κατά την διάρκεια της θητείας της στον Όμιλο ηγήθηκε ενός σημαντικού αριθμού επιτυχημένων λανσαρισμάτων της εταιρείας, όπως BU, C-THRU και Carroten ενώ για τον σχεδιασμό και το λανσάρισμα του αρώματος STR8 κατέκτησε το βραβείο «Marketing Manager of Year 2000» Ελλάδος. Στη διάρκεια αυτή, το 1997, ανέπτυξε το προϊόν Mustang για την εταιρεία Estee Lauder, για το οποίο έλαβε το βραβείο “Breakthrough Product of the Year” για την Αμερικάνικη αγορά.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Μύθος Ζυθοποιίας Soren Brinck δήλωσε σχετικά: «Είναι τιμή μας που η Νίκη Συροπούλου αποτελεί πλέον μέλος της ομάδας της Μύθος Ζυθοποιίας και με χαρά αναμένω τη συμβολή της στη συνολική διαχείριση της εταιρείας καθώς και την καθοδήγηση της διεύθυνσης Μάρκετινγκ και του οργανισμού μας σε μία νέα καινοτόμα και δημιουργική εποχή σε ένα εξαιρετικά δύσκολο περιβάλλον».

Η Νίκη Σιδηροπούλου είναι απόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης και κάτοχος MBA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και το Brand Management του Πανεπιστημίου του Texas (Austin USA).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v