ΚΟΡΡΕΣ: Ζημιές 3,4 εκ. έναντι κερδών το 2011

Οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου ΚΟΡΡΕ ανήλθαν το 2011 στα 42,6 εκατ. Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε ζημιές 3,4 εκατ. ευρώ το 2011 από κέρδη 2,3 εκατ. ευρώ το 2010.

ΚΟΡΡΕΣ: Ζημιές 3,4 εκ. έναντι κερδών το 2011
Το 2011 έκλεισε για τον Όμιλο Κορρές με αύξηση πωλήσεων στην ελληνική αγορά και αύξηση του μεριδίου αγοράς στο κανάλι του Φαρμακείου παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον.

Το ίδιο διάστημα ενισχύθηκε η παρουσία της ελληνικής εταιρείας στη διεθνή αγορά με την εξαγωγική δραστηριότητα να παρουσιάζει αύξηση 15%. Μάλιστα αύξηση περίπου 18% παρουσίασαν οι πωλήσεις στις αγορές προτεραιότητας όπως Γερμανία, Ισπανία και Ρωσία .

Η λειτουργική κερδοφορία του Ομίλου βελτιώθηκε ωστόσο η συνολική κερδοφορία της εταιρείας επιβαρύνθηκε με έκτακτα, μη λειτουργικά, μη επαναλαμβανόμενα ποσά απομείωσης συμμετοχών και αποσβέσεων.

Συγκεκριμένα οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν στα 42,6 εκατ. ευρώ. Για ορθή σύγκριση πωλήσεων με το 2010, πρέπει να γίνει αναφορά στην αλλαγή του τρόπου ενοποίησης της δραστηριότητας του ομίλου στην Αμερική, αποτέλεσμα της λήξης της μεταβατικής περιόδου και την έναρξη διανομής των προϊόντων από την Johnson & Johnson στην εν λόγω αγορά. Εάν λοιπόν εξαιρεθεί η επίδραση της μεταβατικής περιόδου που αφορούσε την αγορά της Αμερικής από τον κύκλο εργασιών του 2010, και προκειμένου να είναι συγκρίσιμος με το 2011, οι ενοποιημένες πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 2%.

Στην ελληνική αγορά, ο όμιλος ΚΟΡΡΕΣ παρά την ύφεση παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων 6% στο κανάλι του φαρμακείου, ενισχύοντας περαιτέρω το μερίδιο αγοράς του κατά 50 μονάδες βάσης φτάνοντας στο 10% το 2011 έναντι 9.5% το 2010.

Σε ότι αφορά στη λειτουργική κερδοφορία, τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του ομίλου ανήλθαν στα 7,6 εκατ. ευρώ, έναντι 8,3 εκατ. ευρώ το 2010.

Σημειώνεται ότι το 2011 τα έσοδα από τη συμφωνία μεταβίβασης τεχνογνωσίας και των δικαιωμάτων διανομής των προϊόντων του ομίλου στη Βόρεια και Λατινική Αμερική από την Johnson&Johnson ήταν 2.3 εκατ. ευρώ έναντι 3,3 εκατ. ευρώ το 2010 (διαφορετικός χρονισμός). Εάν εξαιρεθεί αυτή η διαφορά τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το 2011 αντιστοιχούν σε αύξηση κατά 2% έναντι του 2010. Στα πλαίσια της σχετικής συμφωνίας, ο όμιλος θα έχει να λαμβάνει δικαιώματα από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα τα επόμενα χρόνια με θετική επίδραση στα κέρδη του.

Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν στο -3,4 εκατ. ευρώ το 2011 από 2,3 εκατ. ευρώ το 2010, κυρίως λόγω της προαναφερόμενης διαφοράς των εσόδων, απομειώσεων συμμετοχών και αυξημένων αποσβέσεων στα οποία προέβη ο Όμιλος δεδομένων των επιπτώσεων από τις οικονομικές συνθήκες και του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος που προβλέπεται.

Οι λειτουργικές ταμειακές ροές ανήλθαν στα 5,5 εκατ. ευρώ το 2011 από 6,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2010, λόγω κυρίως της προετοιμασίας του Ομίλου για το πλάνο του 1ου εξαμήνου του 2012.

Ο όμιλος Κορρές, συνεχίζοντας την σταθερά ανοδική του πορεία στο εξωτερικό, κατά τη διάρκεια του 2011 υλοποίησε σημαντικά βήματα σε όλες τις αγορές προτεραιότητας για την περαιτέρω ενίσχυση της διεθνούς του παρουσίας και του Global Brand Korres.

Επιπλέον με την επιτυχή ολοκλήρωση της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας με καταβολή μετρητών ύψους 9,5 εκατ. Ευρώ, από την εταιρεία ειδικού σκοπού Arneta Ltd συμφερόντων της κας Αλεξίας Δαυίδ, αποκτώντας ποσοστό συμμετοχής 14,1% στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, ο όμιλος ενίσχυσε σημαντικά την κεφαλαιακή του δομή.

To 2012, ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ παρά τις συνθήκες ύφεσης της αγοράς, θα συνεχίσει να υποστηρίζει το φαρμακείο ως βασικό κανάλι της με περαιτέρω ενέργειες βελτίωσης της εικόνας της μάρκας, με ενίσχυση των σημείων ΚΟΡΡΕΣ σε νέα φαρμακεία, με νέες μεθόδους επικοινωνίας, προώθησης και προβολής όπως είναι τα θεματικά events, με νέα προϊόντα καθώς και με διαφήμιση στην τηλεόραση των στρατηγικών του κατηγοριών. Στο εξωτερικό, ο Όμιλος θα επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στις μεγάλες αγορές της Γερμανίας, Ισπανίας, Ρωσίας ενδυναμώνοντας την παρουσία του στα σημεία ημι-επιλεκτικής διανομής και στα φαρμακεία ενώ παράλληλα διευρύνει την παρουσία του και στην Αμερική.

Η επένδυση σε έρευνα και ανάπτυξη συνεχίστηκε και το 2011 για την εταιρεία στη συνεχόμενη προσπάθειά της να αναπτύσσει εξελιγμένες φόρμουλες με πρωτοποριακά εξειδικευμένα δραστικά συστατικά υψηλής αποτελεσματικότητας με φυσικό και περιβαλλοντικά φιλικό τρόπο. Στα πλαίσια αυτά, ο όμιλος παρουσίασε στις αρχές του έτους (2012) δύο καινοτομικές σειρές – μία ολοκληρωμένη προσέγγιση περιποίησης μαλλιών και τη νέα σειρά σύσφιξης και αντιγήρανσης Μαύρη Πεύκη - το επόμενο βήμα οριστικής ανατροπής της αντίληψης ότι η δράση των φυσικών καλλυντικών αγγίζει μόνο τα όρια της βασικής φροντίδας, οδηγώντας τις εξελίξεις σε ιδιαίτερα απαιτητικούς τομείς όπως αυτοί της περιποίησης μαλλιών και της αντιγήρανσης με φυσική κατεύθυνση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v