Applebee΄s: Δυναμικό come back εν μέσω κρίσης

Μια δεύτερη ευκαιρία στα ελληνικά πράγματα, εν μέσω κρίσης, ζητά η αμερικανική αλυσίδα εστίασης Applebee’s.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Applebee΄s: Δυναμικό come back εν μέσω κρίσης
Μια δεύτερη ευκαιρία στα ελληνικά πράγματα, εν μέσω κρίσης, ζητά η αμερικανική αλυσίδα εστίασης Applebee’s.

Κοντά ένα χρόνο μετά το λουκέτο (Ιούλιος 2011) και υπό νέα διεύθυνση, η αμερικανική αλυσίδα casual dinning επιχειρεί come back σε ένα κλάδο που μπορεί και αυτός να πλήττεται από την κρίση, εν τούτοις εξακολουθεί υπό προϋποθέσεις να έχει «ψωμί».

Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία Sportiva Hellas ανέλαβε να “τρέξει” αυτή τη νέα προσπάθεια και ήδη επαναλειτουργούν δύο καταστήματα της γνωστής αλυσίδας. Παράλληλα η επιχείρηση έχει ξεκινήσει να κάνει δειλά δειλά την εμφάνισή της και με αφίσες στη Λεωφόρο Κηφισίας. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, από την πορεία των καταστημάτων σε Γλυφάδα και Μαρούσι θα εξαρτηθεί και η περαιτέρω ανάπτυξη του σήματος στην ελληνική αγορά.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία Sportiva Hellas ιδρύθηκε το 1993 με αντικείμενο την εισαγωγή και διανομή στην Ελλάδα προϊόντων αθλητικής ένδυσης και υπόδησης.

Πάντως το στοίχημα για τα Abblebee’s και φυσικά για την Sportiva Hellas είναι διπλό. Αφενός να ξεπεράσει το σκόπελο της κρίσης και αφ ετέρου να ξανακτίσει το brand στη συνείδηση των καταναλωτών και στην αγορά.

Ένα brand που δέχθηκε ισχυρό πλήγμα πέρυσι με το λουκέτο που μπήκε στα καταστήματα της αλυσίδας, τα οποία διαχειριζόταν και ανέπτυσσε από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 μέχρι και πέρυσι η Milomel Hellas.

Για την ιστορία θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η αλυσίδα μέχρι και τον Ιούλιο του 2011, οπότε και κατέβασε ρολά, λειτουργούσε 6 καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Στη χρήση του 2009 παρουσίασε κάμψη τζίρου στα 9,53 εκατ. ευρώ από 11,74 εκατ. ευρώ, ενώ σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων παρουσίασε ζημιές 924 χιλ. ευρώ έναντι κερδών της τάξης των 18 χιλ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v