Nestle Ελλάς: Επενδύσεις €36 εκατ. στα παγωτά

Ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά δίνει η Nestle Ελλάς, η οποία έχει επενδύσει από το 2006 στον κλάδο του παγωτού περί τα 36 εκατ., εκ των οποίων 17 εκατ. την τριετία 2010-2012, παρά την έντονη οικονομική κρίση.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Nestle Ελλάς: Επενδύσεις €36 εκατ. στα παγωτά
Ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά δίνει η Nestle Ελλάς, η οποία έχει επενδύσει από το 2006 στον κλάδο του παγωτού περί τα 36 εκατ. ευρώ. Από αυτά τα 17 εκατ. διατέθηκαν την τελευταία τριετία (2010-2012), παρά την έντονη οικονομική κρίση.
 
Όπως ανέφερε χθες κατά τη διάρκεια παρουσίασης σε εκπροσώπους του Τύπου, ο κ. Δημήτρης Κοντογεώργος, Γενικός Διευθυντής Παγωτού της εταιρείας, η Nestle Ελλάς συνεχίζει να επενδύει σε μηχανολογικό εξοπλισμό και σε νέα προϊόντα, «κυκλοφορώντας μάρκες που προσαρμόζονται στις επιθυμίες και στις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών».

Σημειώνεται ότι φέτος η εταιρεία διεύρυνε την ήδη επιτυχημένη γκάμα των κλασικών παγωτών της οικονομικής σειράς με νέες προτάσεις που ξεκινούν από μόλις 0,50 ευρώ.
 
Παράλληλα, στοχεύει στην περαιτέρω αύξηση των εξαγωγών της. Σημειώνεται ότι σήμερα περίπου το 25% του ετήσιου όγκου παραγωγής παγωτών Nestle (BOSS, NIRVANA, MAGNUM, ALOMA κ.ά.) εξάγεται ετησίως σε αρκετές χώρες, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Ισπανία, η Ιταλία, η Σερβία, η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Κύπρος, η Αλβανία κ.ά.

Σε ό,τι αφορά τη συνολική αγορά παγωτού και τις εκτιμήσεις για την πορεία της εταιρείας, ο κ. Κοντογεώργος ανέφερε ότι τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς κατεγράφη αύξηση της τάξεως του 13% στο σύνολο της αγοράς σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα έναν χρόνο πριν, όπου η κατανάλωση είχε υποχωρήσει σημαντικά.
 
Ο ίδιος σημείωσε ότι τα τρία τελευταία χρόνια οι συνολικές πωλήσεις παγωτού έχουν μειωθεί 30% με τις πωλήσεις της Nestle να έχουν σημειώσει πτώση 22%.

Για τη φετινή χρονιά, ο στόχος είναι να διατηρηθούν οι πωλήσεις του κλάδου παγωτού της εταιρείας στα περσινά επίπεδα και να βελτιωθεί η κερδοφορία, ενώ σημείωσε ότι η πορεία της αγοράς θα εξαρτηθεί από τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν το επόμενο διάστημα, οι οποίες επηρεάζουν την πορεία της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων.
 
Να σημειωθεί ότι η αγορά παγωτού στην Ελλάδα εκτιμάται στα 420 εκατ. ευρώ κι η Nestle κατέχει μερίδιο της τάξης του 33,4%, η Unilever ΕΒΓΑ 41% και τα παγωτά ιδιωτικής ετικέτας το 15%.

Την ίδια ώρα, η εταιρεία συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα την εσωτερική αγορά τόσο μέσα από τη συνεργασία της με 1.000 ελληνικές εταιρείες και με τους 250 αντιπροσώπους της πανελλαδικά, όσο και με επενδύσεις 450.000 ευρώ που έχει υλοποιήσει για την εξοικονόμηση υδάτινων πόρων και την επέκταση του βιολογικού καθαρισμού, αλλά και με τα 750.000 ευρώ που διέθεσε το 2011 για τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων αλλά και ΜΚΟ.

Παράλληλα, και παρά την κρίση που πλήττει την ελληνική αγορά, όχι μόνο δεν έχει προχωρήσει σε μειώσεις μισθών και σε απολύσεις, αλλά συνεχίζει να προσφέρει σημαντικές παροχές στους 460 εργαζομένους της που απασχολούνται στις εγκαταστάσεις στον Ταύρο, όπου είναι και το εργοστάσιο παγωτού.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v