Σιδενόρ: Στα €17,6 εκατ. οι ζημιές στο τρίμηνο

Στα 17,6 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι ζημιές στο α' τρίμηνο 2012 για τον όμιλο της Σιδενόρ έναντι ζημιών 7,6 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.

Σιδενόρ: Στα €17,6 εκατ. οι ζημιές στο τρίμηνο
Στα 17,6 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι ζημιές στο α' τρίμηνο 2012 για τον όμιλο της Σιδενόρ έναντι ζημιών 7,6 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.

Αναλυτικά, ο κύκλος εργασιών του ομίλου ΣΙΔΕΝΟΡ κινήθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2012 στα ίδια επίπεδα με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι σημειώνοντας οριακή άνοδο της τάξης του 0,5% και ανήλθε σε 272,4 εκ. ευρώ
έναντι 271 εκ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2011.

Σε επίπεδο κερδοφορίας, τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στο πρώτο τρίμηνο του 2012 σε 5,4 εκ. ευρώ έναντι 12,7 εκ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2011, ενώ τα καθαρά ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε ζημίες ύψους 17,6 εκ. ευρώ (ή ζημίες 0,1825 ευρώ ανά μετοχή) έναντι ζημιών 7,6 εκ. ευρώ (ή ζημίες 0,0794 ευρώ ανά μετοχή) στο πρώτο τρίμηνο του 2011.

Τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της τρέχουσας χρήσης επηρεάστηκαν δυσμενώς από την περαιτέρω καθίζηση της οικοδομικής δραστηριότητας στην Ελλάδα και τις ιδιαιτέρως δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν τον περασμένο χειμώνα, τόσο στα Βαλκάνια, όσο και στην κεντρική Ευρώπη.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin
Οι αρνητικές αυτές εξελίξεις αντισταθμίστηκαν μερικώς από τα θετικά αποτελέσματα που επέφεραν η επέκταση της δραστηριότητας του Ομίλου στις εκτός Ελλάδας αγορές, η ενίσχυση του χαρτοφυλακίου προϊόντων με νέα υψηλότερης προστιθέμενης αξίας, καθώς και η σημαντική βελτίωση των μεγεθών της θυγατρικής Σωληνουργεία Κορίνθου.

Στο πλαίσιο του τρέχοντος δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος, ο Όμιλος ΣΙΔΕΝΟΡ με στόχο την υγιή εξέλιξη και ανάπτυξή του, θέτει ως βασικούς άξονες της στρατηγικής του την περαιτέρω αύξηση της ανταγωνιστικότητας, τον περιορισμό των αναγκών του σε κεφάλαιο κίνησης, τη διείσδυση σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές, την επέκταση του δικτύου πωλήσεων, καθώς και την ανάπτυξη νέων προϊόντων. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v
Απόρρητο