Μπαρμπα Στάθης: Επενδύει στη μονάδα της Σίνδου

Ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά, με επενδύσεις που περιλαμβάνουν ενίσχυση της μονάδας στη Σίνδο, των ελλήνων παραγωγών και των θέσεων εργασίας στη χώρα, δίνει ο Μπαρμπά Στάθης.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Μπαρμπα Στάθης: Επενδύει στη μονάδα της Σίνδου
Ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά, με επενδύσεις που περιλαμβάνουν ενίσχυση της μονάδας στη Σίνδο, των ελλήνων παραγωγών και των θέσεων εργασίας στη χώρα, δίνει ο Μπαρμπά Στάθης.

Κόντρα στη λογική που θέλει αποεπένδυση από τη χώρα και μεταφορά των παραγωγικών μονάδων εκτός των ελληνικών συνόρων, ο Μπαρμπά Στάθης επιλέγει να επενδύσει στην ελληνική αγορά σε μια δύσκολη περίοδο.

Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν η εταιρεία, όπως αναφέρει στις οικονομικές καταστάσεις για τη χρήση του 2011 και τις προοπτικές για το 2012, προχωρά στον εκμοντερνισμό των παραγωγικών εγκαταστάσεων που διαθέτει στη βιομηχανική περιοχή της Σίνδου, στην περαιτέρω ενίσχυση των Ελλήνων παραγωγών και γενικότερα της ελληνικής οικονομίας, στην ενίσχυση των θέσεων εργασίας στην Ελλάδα και στη βελτιστοποίηση των σταθερών εξόδων λειτουργίας του εργοστασίου της Σίνδου.

Παράλληλα με αυτές τις επενδύσεις η εταιρεία θα συνεχίσει για μια ακόμη χρονιά τις επενδύσεις και στο κομμάτι των τιμών. Συγκεκριμένα για τρίτη συνεχή χρονιά διατηρεί σταθερές τιμές στα λαχανικά και για τέταρτη χρονιά στις ζύμες. Επίσης εστιάζει στην προώθηση των οικονομικών συσκευασιών, εντατικοποιεί τις προωθητικές ενέργειες και ενισχύει τη διείσδυση της σε μικρά σημεία πώλησης.


Διατήρηση μεριδίου, κερδοφορίας και ρευστότητας

Παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον ο Μπαρμπά Στάθης κατάφερε να συγκρατήσει τα μερίδιά του, να διατηρήσει τη θέση του ως ηγέτης στο χώρο, με παράλληλη διατήρηση υψηλής κερδοφορίας και ρευστότητας.

Συγκεκριμένα οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν πέρυσι σε 70,2 εκατ. ευρώ από 45,249 εκατ. ευρώ το 2010 και του ομίλου σε 91,6 εκατ. ευρώ από 59,337 εκατ. ευρώ. Σε ότι αφορά στα κέρδη μετά από φόρους αυτά διαμορφώθηκαν σε επίπεδο ομίλου στο ύψος των 2,1 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 9,125 εκατ. ευρώ το 2010 και η εταιρεία, εμφάνισε κέρδη μετά από φόρους, ύψους 532 χιλ. ευρώ έναντι ζημιών 8,298 εκατ. ευρώ που είχε παρουσιάσει στη χρήση του 2010.

Κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς η εταιρεία επικέντρωσε τις προσπάθειές της στις αγορές του Καναδά της Αυστραλίας, και των Η.Π.Α., όπου κυρίως στην κατηγορία των καταψυγμένων ζυμών με την μάρκα «7DAYS Bake it» κατέγραψε άνοδο 33%. Μεγάλη άνοδο 40% παρουσίασε επίσης και η αγορά της Γερμανίας.

Συνολικά, συνεχίστηκε η ανάπτυξή στις αγορές της Δ. Ευρώπης, Καναδά, Αυστραλίας και Η.Π.Α., που αποτελούν πλέον το 37% των πωλήσεών στο εξωτερικό. Εν αντιθέσει με τις εν λόγω αγορές πτώση 10% παρουσίασε η Κύπρος λόγω της επιδείνωσης του καταναλωτικού κλίματος στη χώρα και των άσχημων μακροοικονομικών δεικτών της. Επίσης πτώση παρουσιάστηκε στις αγορές των κατεψυγμένων λαχανικών και των κατεψυγμένων ζυμών στα Βαλκάνια (κυρίως στην Ρουμανία), λόγω των υψηλών τιμών των προϊόντων, της μειωμένης αγοραστικής δύναμης και των αλλαγών που υλοποίησε η εταιρεία στα δίκτυα διανομής της.

Στην εγχώρια αγορά και συγκεκριμένα στο σύνολο της αγοράς των κατεψυγμένων λαχανικών, η οποία παρουσίασε άνοδο 2,9% σε όγκο και πτώση -3,5% σε αξία, ο Μπάρμπα Στάθης, διατήρησε την ηγετική του θέση με το μερίδιο αγοράς του οποίου σε αξία ανήλθε σε 63,1%.
Ικανοποιητική, είναι η πορεία των βιολογικών προϊόντων Μπάρμπα Στάθης, τα οποία αυξήθηκαν, σε σχέση με την αντίστοιχη χρήση του 2010, κατά 7,5%.

Η αγορά της κατεψυγμένης ζύμης η οποία παρέμεινε σχεδόν σταθερή + 0,6%, η Χρυσή Ζύμη, κατάφερε να διατηρήσει την ηγετική θέση ανάμεσα στις επώνυμες μάρκες εμφανίζοντας μερίδιο αγοράς 20% σε αξία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v