Η Coca Cola επενδύει στην έρευνα

Η Coca Cola Τρία Έψιλον καινοτομεί και επενδύει στην έρευνα και στην ανάπτυξη νέων ελληνικών προϊόντων και - μέσα σε αυτό το πλαίσιο - παρουσίασε στην αγορά τον ελληνικό χυμό Frulite Βύσσινο-Μάνγκo.

Η Coca Cola επενδύει στην έρευνα
Η Coca Cola Τρία Έψιλον καινοτομεί και επενδύει στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων ελληνικών προϊόντων και - μέσα σε αυτό το πλαίσιο - παρουσίασε στην αγορά τον ελληνικό χυμό Frulite Βύσσινο-Μάνγκo, όπως αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση η εταιρία. 

Ταυτόχρονα, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες του νεανικού κοινού για διασκέδαση αξιοποίησε τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και δημιούργησε τη διαδραστική πλατφόρμα “taste-like-party” μέσω του Facebook, η οποία παρέχει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να πραγματοποιήσουν το πάρτι που επιθυμούν με τη στήριξη του Frulite.

Η Coca-Cola Ελληνική Εταιρία Εμφιαλώσεως βρίσκεται πάντα στην κορυφή της προϊοντικής καινοτομίας με μια επιτυχημένη πορεία 43 χρόνων στην ελληνική αγορά.

Στόχος της Coca-Cola Τρία Έψιλον είναι να βελτιώνεται διαρκώς, να ανακαλύπτει νέους τρόπους για να ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών της, να προσφέρει καινοτόμα προϊόντα αλλά και να ανανεώνει σταθερά τη σχέση της με το κοινό, θέτοντας σε προτεραιότητα την υγεία του καταναλωτή, την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της, καθώς και τη διαφάνεια στην ενημέρωση όλων των κοινωνικών εταίρων της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v