Ελαΐς-Unilever Hellas: Προσηλωμένη στην Ελλάδα

Την προσήλωσή της στην ελληνική αγορά επιβεβαίωσε εκ νέου χθες, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε με αφορμή τη συμπλήρωση 60 χρόνων παρουσίας της χλωρίνης Klinex, η διοίκηση της Ελαΐς-Unilever Hellas.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Ελαΐς-Unilever Hellas: Προσηλωμένη στην Ελλάδα
Την προσήλωσή της στην ελληνική αγορά επιβεβαίωσε εκ νέου χθες, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε με αφορμή τη συμπλήρωση 60 χρόνων παρουσίας της χλωρίνης Klinex στην Ελλάδα, η διοίκηση της Ελαΐς-Unilever Hellas.
 
Χαρακτηριστική ήταν η δήλωση του προέδρου της εταιρείας, Σπύρου Δεσύλλα, ο οποίος τόνισε πως «είμαστε εδώ και επενδύουμε. Η Ελλάδα είναι το σπίτι μας και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τους Έλληνες καταναλωτές». Για να συμπληρώσει ότι η εταιρεία αυξάνει συνεχώς της ελληνικής προέλευσης πρώτες ύλες, όπως το ελληνικό αλάτι που χρησιμοποιεί.

Παράλληλα, σημείωσε ότι στο εργοστάσιο του Ρέντη παράγονται προϊόντα για εξαγωγές σε άλλες χώρες, γεγονός, όπως είπε ο ίδιος, που ενισχύει τη στρατηγική σημασία για τον όμιλο Unilever.

Για τη βαρύτητα που έχει η ελληνική αγορά για τον πολυεθνικό όμιλο, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η μονάδα παγωτού της ΕΒΓΑ, τα σήματα της οποίας έχει εξαγοράσει η Unilever, παράγει παγωτά Algida για την ελληνική αγορά, αλλά και κάποιους κωδικούς που προορίζονται για την Ιταλία, με προοπτική να παράγει και για άλλες αγορές όπως της Γαλλίας, της Γερμανίας κ.ά.

Εν τω μεταξύ, και σε ό,τι αφορά την παραγωγή της χλωρίνης Klinex, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη μονάδα είναι από τις ελάχιστες παγκοσμίως όπου η παραγωγή είναι 100% καθετοποιημένη, με την παραγωγική δυναμικότητα στα προϊόντα οικιακής φροντίδας να ανέρχεται σε 45.000 τόνους ετησίως.

Παράλληλα, η οικογένεια των προϊόντων KLINEX εμπλουτίζεται με τη νέα χλωρίνη KLINEX Ultra Protection στην οικονομική συσκευασία των 2 λίτρων. To προϊόν παράγεται στην Ελλάδα στο εργοστάσιο της Unilever στον Ρέντη και απαντάει, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, ακόμη καλύτερα στις ανάγκες των καταναλωτριών, αλλά και στο αίτημα των καιρών για περισσότερη οικονομία, αφού η τιμή του θα είναι συγκριτικά φθηνότερη κατά 15%-20%.

Ο όμιλος, έχοντας επενδύσει την πενταετία 2007-2011 περί τα 270 εκατ. ευρώ σε εξαγορές αλλά και στην ενίσχυση των παραγωγικών του μονάδων και στη δημιουργία του logistic center, εστιάζει στην ενίσχυση της θέσης του στην ελληνική αγορά και στην περαιτέρω αξιοποίηση του εγχώριου παραγωγικού ιστού για την ενίσχυση των εξαγωγών.
 
Στο πλαίσιο αυτό, άλλωστε, εντάσσεται και η σύσταση joint venture (από την 1η/6/2012) με την κυπριακή εταιρεία Τσεριώτης, τη Unilever Tseriotis Cyprus Ltd., μέσω της οποίας εκτιμάται ότι θα ενισχυθεί η παρουσία στην Κύπρο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v