Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΕΛΛΑΚΤΩΡ:Προωθεί ευρύτατο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης

Ευρύτατο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης με συγχωνεύσεις εταιριών, κλείσιμο θυγατρικών, μέτρα για μείωση δαπανών και δανεισμού και επικέντρωση σε επιχειρηματικές δραστηριότητες με σταθερές χρηματοροές εξήγγειλε η ΕΛΛΑΚΤΩΡ.

ΕΛΛΑΚΤΩΡ:Προωθεί ευρύτατο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης
Ευρύτατο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης που περιλαμβάνει συγχωνεύσεις εταιριών, κλείσιμο θυγατρικών, μέτρα για μείωση δαπανών και δανεισμού και επικέντρωση σε επιχειρηματικές δραστηριότητες με σταθερές χρηματοροές εξήγγειλε σήμερα η διοίκηση της Ελλάκτωρ.

Το θέμα είχε μπει εμβόλιμο στη σημερινή γενική συνέλευση, αλλά δε συζητήθηκε σε λεπτομέρεια, με τη διοίκηση να υποστηρίζει ότι θα παρουσιαστεί αναλυτικά σε νέα συνέλευση, όταν ξεκαθαριστεί το φορολογικό πλαίσιο.

Το σχέδιο προβλέπει την πώληση θυγατρικών που δραστηριοποιούνται σε τομείς που θα εγκαταλείψει η εταιρία. Προτεραιότητα θα δοθεί στην αναζήτηση στρατηγικού εταίρου στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, όπως έχει ήδη γράψει το euro2day.gr. Στόχος, όπως είπε η διοίκηση, είναι να επικεντρωθεί ο όμιλος σε δραστηριότητες που δεν έχουν απλώς κέρδη αλλά και σταθερές χρηματοροές.

Η διοίκηση υποστήριξε ότι το ανεκτέλεστο υπόλοιπο ανέρχεται σε 3 δισ. ευρώ, το 1 δισ. ευρώ από τα οποία αφορά όμως έργα που έχουν παγώσει. Το 50% του ανεκτέλεστου αφορά πλέον έργα που εκτελούνται στο εξωτερικό, αλλά περιλαμβάνει και το βαλτωμένο έργο Blue City στο Ομάν. Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο του ομίλου στη Μέση Ανατολή έχει, πάντως, περιοριστεί αισθητά και δεν ξεπερνά τα 30 εκατ. ευρώ, όπως είπε σήμερα ο πρόεδρος της ΑΚΤΩΡ Δημήτρης Κούτρας.

Ο όμιλος τα τελευταία χρόνια έχει περιορίσει το προσωπικό του από τα 5.700 στα 3.900 άτομα, με τη διοίκηση να υποστηρίζει ότι το διοικητικό κόστος θα περιοριστεί περαιτέρω το 2012.

Ελαφρώς αισιόδοξος εμφανίστηκε ο πρόεδρος του ομίλου, Αναστάσιος Καλλιτσάντσης για την επόμενη χρονιά λέγοντας ότι η όποια ανάκαμψη θα περάσει μέσα από την ιδιωτική οικονομία.

Την ίδια ώρα πάντως δυσάρεστα είναι τα νέα από τους οδικούς άξονες με συμβάσεις παραχώρησης που έχει αναλάβει ο όμιλος. Από το 2009 έως σήμερα η Αττική Οδός έχει χάσει το 1/3 της κίνησης, ενώ το 40% φτάνει η μείωση στους οδικούς άξονες Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος και Μαλιακός - Κλειδί.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ελλάκτωρ Λεωνίδας Μπόμπολας είπε ότι συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις με τους δανειστές ώστε να επανεκκινήσουν τα οδικά έργα που έχουν σταματήσει από το Νοέμβριο του 2010.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v